Hoi meiden, ik ben zwanger vandaag positief getest. we zijn dus helemaal happy.. nu ben ik eigelijk opzoek naar vrouwen die ervaring hebben met zwanger worden na een keizersnede.. het is voor mij nu precies 9 maanden geleden. dus ik mocht van mij arts alweer zwanger worden. maar ben benieuwd of ik dan nu onder begeleiding van ziekenhuis kom.. of gewoon een verloskundige praktijk... en of er dan extra onderzoeken komen of mn baarmoeder goed genezen is,, hoop dat julie me daarmee kunne helpen.. ik bel zoiezo maandag het ziekenhuis maardat duurt me te lang
Van harte gefeliciteerd! Ik heb nu 2x een ks gehad. Mocht gewoon bij mijn vk blijven, tot 36 wk. Toen naar de gyn en dus een tweede ks. Dit hoeft zeker niet hoor! Mijn ks is in de laatste week gepland (ivm complicaties bij de eerste en de ligging van de tweede). Het is volgens mij voor iedereen anders. Bel met je vk en hij / zij kan je vast vertellen hoe het in jouw geval zal gaan lopen. Goede zwangerschap en bevalling! Elmo
Gefeliciteerd! Wij gaan vanaf September er ook weer voor! Onze Julian is ook met een ks ter wereld gekomen,moet vanaf 36 wk naar de gyn daarvoor gewoon bij de vk. Mijn zus is april bevallen van de 2e,1e was ook ks 2e natuurlijke bevalling maar wel in het ziekenhuis,dit moet zoiezo als je een ks hebt gehad! Succes met je zwangerschap!
GEFELICITEERD! En geniet er van Bij mij was de 1ste ook ks en nu word ik met 32 weken door verwijzen naar de gyn. De gyn heeft na de bevalling verteld dat ik gewoon natuurlijk kon bevallen mochten er geen rare dingen gebeuren anders weer ks. Groetjessss
Gefeliciteerd! Ik heb ook een ks gehad en ben na een jaar ongeveer weer zwanger geraakt. Ik mag normaal bevallen als alles gunstig is (bloeddruk goed, geen stuit etc.). Ik moet wel bij de gyn blijven maar niet vanwege de keizersnede...
oke dankjewel voor julie reacties Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt met de gyn, ik mocht kiezen of ik bij de gyn wilde of bij een verloskundige praktijk... heb liever de gym dus krijg dan op 31 aug ook meteen mn termijn echo dus dat is einde deze maand al