Heej meiden, Ik heb al een aantal dagen positieve testen, dus ben nu officieel zwanger en de eerste echo staat gepland op 7 februari. Maar nu.... December 2011 ben ik gestopt met de pil, in februari 2012 heb ik tegen mijn vriendin gezegd dat we voor een tweede kindje gaan, maar dat het ws. net als bij het eerste, een traject zou worden in de MMM. Daar zijn we dan ook in mei 2012 in gestapt. Tussendoor heb ik het met mijn vriendin veel over haar en mijn kinderwens gehad. Zij wilde toenertijd nog genieten van haar vrije tijd en en was er nog niet helemaal aan toe. We hebben het er vaak over gehad dat we graag samen zwanger zouden willen zijn. Naarmate de tijd verstreek begon het bij haar meer te kriebelen. Ik zat ondertussen nog steeds in de MMM, tot zij bij mij kwam en vertelde er eind december/janauri voor te gaan. (Ze was een paar maanden eerder gestopt met de pil om te ontpillen en kijken hoe haar cyclus was.) Ik had inmiddels 4 mislukte IUI pogingen achter de rug en een paar pauze rondes i.v.m. cystes. Uiteindelijk vielen onze eisprongen gelijk (1 dag verschil. zij op zondag, ik op maandag). En je raadt het al; we zijn allebei gewoon zwanger. De officiele uitgerekende datum moet natuurlijk a.d.h.v. een echo vastgesteld worden, dus als we heel veel geluk hebben, zijn we tegelijk uitgerekend! Hoe gaaf en bizar zou dat zijn. iets waarvan je al heel droomt en eigenlijk te mooi is, is nu werkelijkheid! Hoe tof is dat.... Zo, dat wou ik gewoon even vertellen!
Dat is heel erg leuk!!! En ik hoop ten zeerste dat het bij jullie allebei goed blijft gaan. Anders is het extra moeilijk. (sorry voor mijn pessimistische gedachte )
Van harte gefeliciteerd!! Gaaf is dat, dat jullie misschien op dezelfde dag uitgerekend zijn! Mijn vriendin is ook zwanger, ze is 4,5 week verder dan ik ben. We hebben er zoveel over gefantaseerd, hoe leuk het zou zijn.... En nu is het ook nog zo. Niet zo dicht op elkaar als jullie, maar toch..
Ja, super! Gefeliciteerd! je hoort het niet zo vaak. zwangerschap valt ook niet te plannen.. dus dan is het extra speciaal!
Gefeliciteerd!!leuk hoor om samen zwanger te zijn...alles kunnen delen!heb dat bij mn jongste ook gehad en dat is echt heel leuk!!goede zwangerschap allebei en geniet ze samen
Het is zo leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn. Kan je niet alleen nu alles delen maar ook straks als de kleintjes groot worden. Heb het ook mee mogen maken. Was zelf tegelijk zwanger met mn viendin en mn schoonzus. Uiteindelijk is mn schoonzus 6 weken eerder dan mij bevallen en mn vriendin 8 dagen later.
Oh wat leuk gefeliciteerd!! Ik zou dat ook graag willen zijn, maar dan met mijn zus En wat is je vriendin snel zwanger! Geniet ervan samen!!