Ben net terug van vakantie en wat een nieuws Harley, helemaal supers voor je!! Mijn duimen draaien volop dat alles goed mag blijven gaan!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat alles helemaal goed mag gaan! Geniet ervan! Groetjes van Senna
Dag dames, Ik weet sinds een dikke week dat ik zwanger ben na een miskraam. Alleen toen ik de eerste test deed was de streep dun en toen ik vandaag de test deed was de streep ook dun. Hebben jullie overduidelijke strepen? Ik ben zo bang dat ik te weinig hormoon aanmaak voor een dikke streep. Is het hoe dikker de streep hoe meer hormoon? Gefeliciteerd trouwens andere dames met jullie zwangerschap. groetjes balloo
Hoi Harley, van harte gefeliciteerd meis! Probeer ervan te genieten! Ik ga duimen dat alles nu wel goed gaat Liefs, mussie
Van harte gefeliciteerd zeg! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan! Geniet ervan!!! Groetjes, Emma
Oh bedankt jullie zijn allemaal lieverds! En met de kwaaltjes valt het gelukkig nog mee. Ik ben wel snel moe en ik heb gruwelijke last van mn darmen maar gelukkig ben ik niet veel misselijk. Ik heb gewoon een buikje van de opgeblazen darmen hihi alvast een voorproefje. Maar goed ik verwelkom alle kwaaltjes want ze horen erbij en ik ben allang blij dat ik weer zwanger ben. Nu volhouden.