He allemaal, ik heb vandaag getest en ja ik zie een streepje, zie mijn album... moest alleen zaterdag pas ongesteld worden, maar streep is streep toch???? dus ik durf me eigelijk nog niet bij jullie aan tesluiten, maar probeer het toch!!!!! Liefs
Hij staat er echt, van harte gefeliciteerd en geniet ervan, weet je mannetje het al. Je kunt van het weekend voor alle zekerheid (om jezelf te overtuigen)nog een keer testen heb ik toen ook gedaan.
Van harte gefeliciteerd meis!! En zou juist niet teveel testen, denk dat je je daar alleen maar gek mee maakt, maar das je eigen keuze natuurlijk Deze posi test in je album zegt genoeg
ik ga mooi morgen of zaterdag nog een keer testen. heb net beschuit met muisjes en een speen gehaal, die krijgt mijn mannetje vanavond ivp eten op zijn bord.... hihi oie oie wat spannend.. liefs
meiden, dank je wel voor jullie reactie en degene onder ons die zwanger zijn.... allemaal proficiat!!!! en de rest heel veel succes!!!!! Liefs
hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan ...mag ik je vragen wat voor test dat was ? ik herken hem namelijk niet wel grappig om te weten.. spannend hoe je mannetje gaat reageren ...alvast veel voorpret
oei oei, net aan mijn mannetje verteld, die wist niet waar hij het zoeken moest hihi echt super!!!!! jullie ook nogmaals proficiat!!! Liefs en bedankt voor de reacties
haha meis, helemaal geweldig en er staat echt een vette 2e streep hoor, super!! gefeliciteerd en geniet ervan!!