Hallo. Even een vraagje. Wij hebben een boxspring ( onderstel bestaat uit 2 losse bedden ) met in totaal 12 poten ( 4 hoofd, 4 midden, 4 voeteind ) maar passen hier de normale bedklossen onder? Of kan ik de bedden net zo makkelijk op bierkratjes zetten?
Kan je meteen uit de droom helpen... Nee dat past niet! Echt frustrerend hierzo hihi. Wel de uiterste pootjes zeg maar, maar waar je bed tegen elkaar aan staat, die 2 pootjes naast elkaar, passen dus niet! Wij hebben 2 weken geleden zo lopen klooien. We hebben dus nu de uiterste 2 (2 bedden, dus 4 poten) op klossen staan en de binnenste pootjes op kratjes hertog jan hihi (met daarop weer een plankje, want het was natuurlijk precies 3 cm te laag)
Dan is het dus maar goed dat ik er vroeg genoeg over na ben gaan denken haha. Hier dus ook maar kratjes bier op sparen.
anders ff je bed op meten van af de grond tot aan de boven kant van je matras. vriendin van mij heeft ook een boxspring en die is van af de grond 60/65 cm dan heb je geen klossen/kratjes nodig.
@sonja.. bij ons moet ie 80 cm zijn. (inmiddels staat ie volgens mij op een meter hihi) Beter even navragen denk ik bij je kraamzorg.
ow handig om te weten idd maarreh voor de duidelijkheid dus : 4 klossen (voor de 4 hoekpoten) en 2 kratjes waar op beiden dus 2 poten staan (1 voor en 1 achter?) . Dat valt dan nog te overzien qua bierkratten hihi. M'n moeder is 21 mei jarig... toch misschien maar even de bierkratjes achterhouden, zoveel bier wordt er hier niet gedronken (en verjaardagen hebben we niet meer voor de bevalling)
Ja zo hebben wij het wel... Alleen moet je wel nog even een plankje op het krat doen, want het krat is net even iets lager dan die klossen.
wij hadden bierkratjes onder een normaal bed en op de kratjes een plankje maar helaas is toch doorzakken dus toch maar snel voor wat stevigers gekeken en dus de klossen gehaald....anders 3 paar lenen....zijn de kosten niet....of was het gratis weet het ff niet meer
Wij hebben zelf ook 6 klossen geleend. Hoefden ook niets te betalen. Maar in het midden waar de 2 bedden bij elkaar komen, past het echt niet op die klossen. Hebben van alles geprobeerd! (bij ons scheelt het denk ik ook wel, dat er maar 2 poten op kratjes staan)
denk dat dat ook scheelt 2 poten op krat en de rest goed gesteund dan alles op krat wij hadden 10 kratjes om het bed heen nee niet alles zelf gedronken
me schoonvader heeft ze genomen, wij lusten ze niet maar het was Amstel kleurde wel mooi in een terractta kleurige kamer
Wij hadden ook 12 klossen gehaald, en de pootjes van het bed paste er niet op. We hebben toen een plank hout gekocht en die op maat gezaagd, en die op de klossen geschroeft en daar de poten van het bed opgezet. Toen ik eenmaal was bevallen en de kraamverzorgster er was, schrok ze van het bed, Het was te hoog voor haar. Dus alles kon er weer onderuit.
Hmm, bij ons paste het wel. Wij hebben ook een boxspring met 12 pootjes, 2 losse onderbedden en 1 groot matras daarboven op. Die klossen pasten ook op de middelste pootjes. Misschien bij bijna 37 weken proberen en anders even bij de emballage bij de supermatkt om kratjes vragen?
hier ook geen klossen, en kraamzorg heeft er niets van gezegd. Het scheelt ook niet veel hoor. Ik kan nu net uit bed komen, anders dus niet hihihi. Voelde me beetje schuldig, maar gelukkig accepteren ze het.