Voorzorg (vitamines etc)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tunisiana, 29 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd wat iedereen voor soort vitamines, voedingsmiddelen, of andere manieren gebruikt die goede invloed hebben tijdens het proberen zwanger te worden.

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    #2 Kramertje, 29 jan 2021
    Laatst bewerkt: 29 jan 2021
    Ik slik een goede multi met actieve vitamines de Orthica Prena Fem en mijn man Orthica 4 men.

Beide slikken we Ubiquinol 200mg en extra vitamine C. Verder eten we gezond eten en bewegen we dagelijks minmaal een half uur. Verder doen we zo normaal mogelijk.

Tunisiana vindt dit leuk.
  3. Mila1988

Mila1988 Bekend lid

19 feb 2020
    989
    587
    93
    Vrouw
    Tijdens de 1e zwangerschap foliumzuur geslikt.

4. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag wat concentreren op gezondere voeding beweging en vitamines. Ik ben al niet consequent met de foliumzuur. Lastig om je patroon aan te passen.

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Je kan het bij je tandenborstel of havermout (noem maar wat) zetten, bij iets wat je elke ochtend doet. Dan sluipt het er met een beetje mazzel vanzelf in. Of een alarm zetten op je telefoon.

Ik slikte gewoon trouw al m'n vitamines en dan foliumzuur erbij.

6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik slik nu sinds september ongeveer foliumzuur. Gewoon van kruidvat eigen merk. Tijdens de zwangerschappen slikte ik davitamon compleet mama.

7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik slikte orthica prena fem en af en toe nog omega 3 capsules erbij, omdat ik erg weinig vis eet. Nu in de zwangerschap 2 van orthica prena fem dus gestopt met de omega 3 capsules. Ik neem het standaard bij mijn ontbijt en het potje staat ook echt in zicht op de tafel. Verder heb ik me ingelezen in koude/warme baarmoeder, ik herkende mezelf in de koude baarmoeder dus ik ben sinds paar maanden alleen nog maar warm eten en drinken gaan nuttigen (extra dik kleden, sokken aan in bed tot het warm genoeg was etc). Geen idee of het ermee te maken heeft gehad, maar ik appte toevallig in december dat ik voor het eerst een warme buik voelde en over het algemeen warmer voelde en die ronde bleek ik zwanger. Dacht eerst dat het niks deed, maar had blijkbaar een tijdje nodig. Geen idee of het toeval was hoor maar het was opvallend. Daarnaast at ik gezond, maar niet extreem. Nu in de zwangerschap is mijn lichaam duidelijk in wat ie wil en niet dus dat laat ik allemaal los nu.

deentjepeentje en Tunisiana vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina