Ervaring met Supple supplementen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannabeMammi, 1 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Hoi!

Mijn man en ik gaan voor een eerste kindje. Ben nu aan het oriënteren op welke supplementen het beste zijn. Ik kwam de zwangerschapssupplementen van Supple tegen en de site en de informatie daarop stond me wel aan. Ik kan alleen gek genoeg geen enkele review vinden. Heeft iemand hier ervaring met deze supplementen?

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Je bedoelt de supplementen van Rika Lukac?

Ik heb deze een tijd samen met mijn man geslikt maar ben ermee gestopt. Waarom? 1. € 160,- (€ 80,-) per persoon per maand aan supplementen vond ik een beetje te prijzig (we slikken ook nog wat andere supplementen) en 2. ik wilde een multi waarin alles zit en niet 3 potten met verschillende supplementen.

Wij zijn dus sinds 2 maanden overgestapt op de Orthica Prena Fem voor de vrouw (1 tablet per dag waar alles in zit (zelfde en soms betere dosis van de Supple vitamines) en op de Orthica 4 Man voor mijn man.

Overigens merk ik geen verschil met het slikken tussen de Supple en Orthica, enkel in mijn portemonnee ;)

WannabeMammi vindt dit leuk.
  3. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw

Die bedoel ik inderdaad! Dankjewel! Het is inderdaad heel erg prijzig. Ze spreekt over natuurlijk folaat, dat dat beter is dan foliumzuur. Zit er in die multi van Orthica ook natuurlijk folaat?

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Klopt, in Orthica zitten alleen maar actieve vitamines (ook in die voor de man) dus net zo goed als degene die in Supple zitten (wat ook actieve vitamines zijn). Bij Supple betaal je (denk ik) ook een beetje voor de naamsbekendheid.

WannabeMammi vindt dit leuk.
  5. WannabeMammi

WannabeMammi Actief lid

3 jan 2021
    453
    416
    63
    Vrouw
    Top! En in deze multi zit dus álles wat goed is? Ik ben echt een leek op dat gebied hoor, vandaar...

6. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Zeker zit hetzelfde in als in die van Supple maar dan in 1 tablet ipv 3.

Deel Deze Pagina