Intimiteit en baby op de slaapkamer....

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Cryptonism, 22 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, genant onderwerp maar toch...

Als ons meisje thuiskomt gaat ze bij ons op de slaapkamer slapen. Minimaal 6 maanden maar misschien ook langer.

Zijn er meer die dit doen/deden en hoe ging dat met seks? Doen jullie het gewoon niet of met beeb erbij als ze slaapt?

Hoe snel na de bevalling, en dan doel ik vooral op de mensen die een keizesnede gehad hebben, deden jullie 'het' weer?

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wij hebben het wel geprobeerd maar ik "kon" het niet. Het was dus of ergens anders in huis of tijdens zijn slaapjes overdag, dan legde we hem regelmatig in zijn ledikant zodat ie daar ook aan kon wennen.

Keizersnede heb ik niet gehad maar hier weer naar 7 wkn!

3. giraf

giraf Niet meer actief

Hier hetzelfde, ik "kan" het ook niet als er een kind op de kamer ligt... Dus wij deden het ook op andere plekken in huis of tijdens de slaapjes, overdag sliepen ze namelijk wel in hun eigen kamertje.
    Wij deden het beide keren 3 weken na de bevalling weer, maar ook ik heb geen keizersnede gehad.

Gefeliciteerd met jullie dochter trouwens! :)

4. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier wel gewoon gedaan. Kindje slaapt er gewoon doorheen haha.;) Ik heb geen keizersnede gehad. Ik denk dat de eerste keer iets van 5 a 6 weken na de bevalling was.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier hebben beide kinderen de eerste 5-6 maanden bij ons op de slaapkamer geslapen... en wij zijn ook 'gewoon' intiem geweest op de slaapkamer. Soms wel met een half oor gericht op de wieg, wanneer ze een beetje onrustig waren... maar verder niet. Ook wel eens een vrijpartij moeten onderbreken omdat er ineens eentje begon te brullen :cool:

Wanneer weer beginnen.... uhm geen keizersnee gehad, maar wel twee keer knip gehad. Ik denk dat we na 8 weken ofzo weer hebben geprobeerd.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee wij konden dat niet....vindt het bijna bizar als je gewoon kunt sexen naast je kind hihihi....
    Geen kzsnede gehad dus daar kan k niks over vertellen...

7. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Ik heb een keizersnee gehad, en voel me na zes weken prima. Baby sliep vanaf drie weken op zijn eigen kamertje, ik werd wakker van ieder zuchtje en piepje, terwijl er niets aan de hand was. :)
    Intimiteit is er nog niet van gekomen, maar willen we wel allebei, het is alweer bijna een half jaar geleden, misschien is het nog onwennig. We gaan beide ook op verschillende tijden slapen, dan komt het er steeds niet van.
    Wel flirten we veel met elkaar, en heel romantisch handje vasthouden terwijl een van ons 's nachts de fles geeft:D

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel :)

Dank jullie wel dames.

Tja, ik zou er minder moeite mee hebben maar denk dat mijn lief continue op zijn dochter zou letten LOL.

Nu is het voor mij nog maar vier weken geleden dus denk er nog niet aan. Maar het kwam ineens zo in me op vannacht :D.:)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

De bank :D

Nee ik kan het niet als onze dochter ernaast ligt te slapen.

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wij konden het ook niet, kind sliep dus af en toe in zijn eigen kamertje en kwam dan na de eerstvolgende voeding wel weer terug bij ons. Dat heeft niet zo lang geduurd, we deden het pas na een week of 7 weer en allebei gingen ze rond 2 maanden helemaal in hun eigen kamer slapen, omdat we last hadden van elkaars nachtelijke geluiden.

11. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier zoonlief niet bij ons op de kamer maar wel een keizersnee gehad.

in het informatie boekje over keizersnee stond dat je zes weken moest wachten, dat hebben wij niet vol gehouden;) na twee weken hield ik het niet meer.....wilde na een dag of drie weer maar dat vonden we verstandelijk gezien toch iets te veel van het goede.

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    kleine meid na 7w op eigen kamer na laatste voeding en na 8w weer intiem...maarja kind op kamer of niet die lekkende tieten zijn ook nie opwindend pff! :)

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wij hadden er niet zoveel moeite mee gelukkig. Mn dochter heeft tot ze ruim 7 maanden was bij ons op de slaapkamer gelegen, omdat ik dat een veilig idee vond, maar we hebben toch regelmatig gewoon in de slaapkamer gesext. Als we meer geluid wilde maken moesten we natuurlijk wel even ergens anders naartoe :). Gelukkig hebben we een grote slaapkamer en met het bedje met zo'n mooie sluier eroverheen helemaal in een hoek van onze kamer, hadden we niet echt het idee dat zij ook op de kamer lag. Wij zijn na 4 weken weer begonnen.

14. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Pffff sex !! Kan er niet aan denken !!

Ons meisje slaapt ook bij ons op de kamer. Ben twee weken geleden bevallen, en heb nul zin. Vloei ook nog dus is sowieso een slecht idee.

Sex in het bijzijn van de kleine vind ik geen fijn idee, en eerst maar Weer eens in vorm zien te Komen !

Deel Deze Pagina