Eindelijk ben je daar! Sinds augustus 2009 heb ik op jou gewacht. Vele cyclussen, lange cyclussen, teleurstelling, een relatiecrisis, veel verdriet en schaamte zijn jou voor gegaan. Op 17 februari de angst doorbroken en zijn wij dan eindelijk naar de gyn gegaan. Deze kon bevestigen dat ik PCO heb, maar ook, zoals ik al wist, een eisprong. De gyn kon ons vertellen, dat er een eitje in mijn linker eierstok zichtbaar was, die met 1-2 dagen zou gaan ovuleren. Daar hebben je aanstaande ouders gretig gebruik van gemaakt, met als resultaat, dat jij nu in mijn buikje aan het settelen bent! Ik durf bijna niet te juichen, ik kan slechts huilen van geluk met een vertederende glimlach, hoop ik jou zo rond 10 november in mijn armen te sluiten! Ik ben gewoon zwanger!!!!
Van harte gefeliciteerd meid!! Ik heb gewoon kippvel van jou verhaal! Wat heerlijk dat je zwanger bent, geniet er lekker van! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe, en dat er maar een prachtig gezond kindje ter wereld mag komen over 9 maanden!
Gefeliciteerd meid!!! wat een geweldig nieuws ... we duimen met je mee dat je in november een prachtige baby in je armen mag houden ..... en huil maar lekker hoor zijn tranen van blijdschap na 3 jaar eindelijk zwanger!! veel liefs
Dank jullie wel! Huilen zal ik zeker nog. Ik kan het gewoonweg niet geloven. Ik wil iedereen bellen, maar na zo'n lange tijd durf je niet te springen van enthousiasme. Straks komt mijn partner thuis. Ik kan eindelijk van alle spullen, die ik in de afgelopen jaren heb gekocht, iets inpakken samen met de 2 testen. @ troelala sterkte met ontpillen! @ ladytwister, gefeliciteerd met jou kleintje! De kritiek fase voorbij, wat heerlijk. Geniet ervan.
Jou verhaaltje.. helemaal geweldig!!! super gefeliciteerd t is jullie gegund! Ben benieuwd hoe je mannetje reageerd geniet ervan he...
ooo super meid gefeliciteerd!!!!! onder aan mijn banner staan een link naar topic november mama's zou leuk zijn als je daar ook komt kletsen
Wauw, wat super leuk zeg!! Super gefeliciteerd!!!! Ik voeg me graag toe! Als alles goed gaat ben ik als het goed is eind okt/begin nov uitgerekend!
Dank jullie wel allen! Hebben er zwangere dames en sommige die moeder zijn, angst gehad? Ik ben zo gelukkig, maar toch durf ik er niet aan te denken of te hechten. Wat heeft jullie geholpen te genieten en angst los te laten?