Groepjesklets...kletsen over graag zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Cintsa, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi!!

Ik ben nieuw hier op het forum.Het lijkt me leuk om met een aantal meiden in een topic te kletsen over het graag zwanger willen worden.Delen van ervaringen over cyclus, NOD en testen etc..eigenlijk alles wat er bij komt kijken..

Ik weet niet of er hier al zo'n soort topic is??Ik lees wel veel andere topics maar niet deze..Hopelijk zijn er anderen die mee willen kletsen...

Ik zelf ben 29 en we zijn in mei dit jaar getrouwd!:)Vanaf april ben ik gestopt met de pil.We zijn dus al enkele maanden bezig om proberen zwanger te raken, maar helaas tot nu toe nog niet gelukt...

Eigenlijk wilden we al eerder stoppen met de pil, maar door omstandigheden kon dit helaas niet..Nu gaat het gelukkig weer heel erg goed met me en zijn we er helemaal klaar voor..Hopelijk is ons het grootste wonder wat er bestaat ook gegund!!;)

Groetjes Liz

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Liz,

Niet getreurd je bent niet de enige bij wie het nog niet lukt. Ik ben nu net meer dan een jaar bezig met mijn mannetje om voor ons eerste kindje te gaan maar tot nu toe blijft het uit. Helemaal niets. Ik probeer mij er juist nu wat van af te gaan zetten en wij gaan de stap nemen om naar de dokter te gaan. Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger.

Liefs

3. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey Fleurtje,

Bedankt voor je berichtje...
    Dus bij jullie gaat het ook nog niet zo snel als je graag zou willen...Wij willen ook na ongeveer anderhalf jaar naar de dokter gaan als het nog niet is gelukt...Bij ons in de familie duurt het echter bij iedereen heel erg lang of ze zijn via icsi of ivm zwanger geraakt...

Gebruiken jullie een bepaalde methode???Temperatuurmethode, ovulatietesten??

Groetjes Liz

4. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hallo meiden!
    welkom liz. . ik ben ook nog maar net een maandje actief hier maar merk dat we met zovelen zijn in deze rotsituatie!
    zo'n grote wens maar het niet lukken. .
    ik ben ook nog niet zo lang bezig pas vanaf juni.toen gestopt met de pil . maar mijn probleem is dat ik ineens helemaal geen menstruatie krijg sinds ik gesptopt ben:S dus geen eisprong en dus voorlopig helemaal geen kansen. . zo vervelend nu moet ik afwachten tot januari en dan wil de huisarts me pas doorverwijzen voor onderzoek. .elk krampje hoop ik op een ongi maar helaas. .

5. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hoi Moontje!!

Wat vervelend dat je menstruatie niet op gang komt!!Dat is ook erg frustrerend...Maar als ik naar je banner kijk hebben jullie al een jochie??:)Werd je toen na het stoppen met de anticonceptie wel gewoon ongesteld??

Rot dat je moet wachten tot Januari totdat je dan doorgestuurd wordt...

Ik vraag me af..ik ben er misschien wel erg veel mee bezig..Hebben jullie dat ook??

Groetjes Liz

6. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hoi liz,het is zeker erg frustrerend ja...
    je kan nu helemaal niks natuurlijk:( bij ryan de eerste ben ik zelfs door de pil heen zwanger geraakt!
    en nu we het gepland wilden doen lukt het niet:S komt heel mijn cyclus niet op gang. .
    vond het erg apart maar hoorde dat het vaker gebeurd bij meiden die een tweede kindje willen. . die schijnen ineens PCO te hebben e.d dan heb je maar sporadisch een eisprong. .
    ik moet zeggen hoe langer het duurt hoe meer ik er mee bezig ben:(
    ik weet dat het niet goed is mja wat wil je dan??zoiets zet je niet zomaar uit je hoofd toch?
    zeker als er mensen om je heen zwanger worden. . vrijdag liet mijn collega weten dat ze zwanger was. .. superblij voor haar maar steekt dan wel meteen.
    en ben jij al bezig met ovutesten e.d of probeer je het nog even zijn beloop te laten?
    wanneer had jij weer een regelmatige cyclus terug na het stoppen in april??
    ik hoop dat inderdaad het grote wonder jou ook is gegund!
    en niet met de lange weg die meerdere familieleden bij jou hebben gehad. .

7. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey Moontje!

Ja het lijkt me echt rot dat je momenteel ef niks kan, je wilt zo graag maar je kunt nu gewoon nog ef niks...
    En ja natuurlijk ben je er erg mee bezig als je graag iets wil.Sommigen zeggen ook, je moet het loslaten..maar ja hoe doe je dat??

Ryan is dus gewoon door de pil heen "gekomen"..ja hoe raar kan het soms lopen he..Maar ik kan me heel erg goed voorstellen dat het niet leuk is om mensen om je heen te hebben die wel zwanger raken..Natuurlijk gun je het hun wel..maar ja je wilt hjet zelf ook zo graag..en dan is het toch een beetje slikken..

Velen weten dat ik een grote kinderwens heb..en op mijn werk en vriendinnen vragen ook steeds en en en ben je al zwanger?laatst op mijn werk moest ik overgeven(gewoon de griep) nou iedereen wist al dat ik zwanger was..:(:(Niet leuk..als het niet zo is;)

Alleen 1 vriendin weet dat we aan het proberen zijn..verder niemand...maar omdat we in mei getrouwd zijn verwachten ze blijkbaar vanalles..

Ik ben niet met ovulatietesten bezig..probeer het gewoon zo..het lijkt me niet fijn als je "moet"...maar heb mezlef wel voorgenomen dat ik vanaf volgende maand ga tempen en kijken hoe mijn cyclus verloopt..

Ik had na ongeveer 3 maand weer een redelijk regelmatige cyclus(28 a 29 dagen)...Ik hoop ook echt dat jullie een broertje of zusje voor Ryan is gegund!!

Groetjes Liz

8. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hi liz,

ja dat hoor ik ook zo vaak!
    als je gaat trouwen is het waarschijnlijk 'normaal' dat je binnen een maand een aankondiging doet.
    belachelijk! en bovenal vervelend inderdaad! als mensen er continu naar vragen en het zelfs al suggureren als je je even niet lekker voelt:(
    het is inderdaad denk ik killing voor je seksleven als je met die ovu testen begint. . hoeft niet natuurlijk maar dan word het echt alleen maar er mee bezig zijn en liever niet meer tussendoor maar alleen rond je eisprong e.d . . lijkt me erg moeilijk daar mee om te gaan. . tempen zou ik dan inderdaad ook eerder doen.
    :)

9. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden,
    Ik kom hier gezellig ff meekletsen als dat mag!
    Liz, nog gefeliciteerd met je huwelijk!

Ik zal ff wat over mijzelf vertellen, ik ben 28 en ben al trotse moeder van een prachtig meid van 6. We willen graag een tweede wondertje en zijn nu bijna 1,5 jaar bezig. Inmiddels temperatuur ik, gebruik ovu testen (deze maand voor het eerst). We zijn inmiddels in de mmm maar hebben 12 januari pas de tweede afspraak met de gyn. Het lijkt me leuk om gezellig mee te kletsen met andere moeders (in spe)!

10. Fientje7

Fientje7 Lid

30 sep 2011
    51
    0
    0
    Er niet te veel mee bezig zijn, ja tes makkelijker gezegd dan gedaan. Hopelijk hebben wij ook een wondertje in 2012. Blijven duimen maar!!!

succes allemaal!!

11. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    hoi

ook wij zijn al een hele tijd bezig om zwanger te raken en mogen aanstaande donderdag voor het eerst naar het ziekenhuis om te kijken hoe ze ons gaan helpen. En al die onzin van "je moet er niet te veel mee bezig zijn" is onzin. ik heb het nu sinds een maand of 3 we zien wel maar dat werkt ook niet. het blijft janken wanneer ik ongesteld word. veel mensen in mn omgeving zijn ondertussen al zwanger of zelfs al bevallen. En wij gedragen ons als konijnen en t wil niet lukken:( Maar ik heb al mn hoop op t ziekenhuis bevestigd en hoop dat het lukt. Wij hebben al wel afgesproken dat we geen ei cel donatie of sperma donatie willen, t moet echt van ons worden en anders niet. Zijn er meer mensen die er zo over denken? Of zijn wij dan zo stom?

12. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoi meiden, mag ik ook met jullie meekletsen?
    ik ben denise, 23 jaar oud en mama van een prachtige dochter van 2 jaar.
    wij zitten nu in ronde 3 voor een 2e kindje.
    ik weet het, ben nog niet zolang bezig als jullie, maar toch blijft het een verdrietig iets als je weer ongesteld bent geworden...
    in mijn omgeving zijn er inmiddels net 3 achter elkaar bevallen en degene waar ik echt een hekel aan heb heeft zojuist aangekondigd dat ze 13 wkn zwanger is van de 2e... vind dat erg moeilijk...
    er niet mee bezig zijn..tsja.. dat kan ik niet hoor! dat kon ik bij de 1e ook al niet haha!
    hoop gewoon dat het snel 'raak' mag zijn, maar ja.. dat geldt voor ons allemaal..

13. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    jeetje meiden welkom!
    ik had een enorm verhaal getypt en toen viel de verbinding ineens weg! balennn. .
    even in het kort:)
    denise het gevoel blijft inderdaad ook al ben je nog maar in ronde 3:) het blijft dat vreselijke gevoel van binnen. . zeker als die BTCH dan ook nog eens leuk aankondigd dat ze zwanger is!
    @pink het is en blijft moeilijk en je blijft er mee bezig inderdaad:) hoe lang proberen jullie al als ik vragen mag?? spannend hoor naar het ziekenhuis hopen dat ze een goed plan kunnen opstellen voor jullie. . over je vraag. . ja ik denk dat ik persoonlijk daar wel anders over denk. . als je al jaren bezig bent inclusief medicatie en behandelingen en het zou niet lukken zou ik me daar niet bij neer kunnen leggen. . de wens om een kindje te krijgen is uiteraard het liefste van jezelf maar de keuze tussen moeder kunnen zijn of niet omdat het niet helemaal je eigen is qua dna? moeilijk!! laten we daar nog maar even niet aan denken!!!2012 brengt misschien wel meer moois dan je denkt:) ik kan in iedergeval goed nieuws mededelen ik ben tadetaaaaaa na maanden!!!!ongesteld geworden gisteren!!!jeeejjjjj ik heb dus eindelijk een ei gehad!!!!!ben zo blij!

14. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Moontje, wat fijn!

IK wil ook wel meepraten, zijn nu 3 maandjes bezig, dus nog niet zo lang maar de wens is zoooo groot!

15. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    moontje wat super voor je! hopelijk blijft dat ei nu komen!

16. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hallo! ik klets gezellig mee!
    ik ben 24 jr en ik ben in december 2010 gestopt met de pil dus nu een jaartje ongv.. ben in september zwanger geraakt, maar helaas een miskraam gehad met 7 wk.
    Nu zijn we weer verder gegaan dus ik hoop snel weer zwanger te zijn!
    heb toevallig net een ovulatietestje gedaan en deze gaf 2 knallende streepjes!! dus ben benieuwd deze maand!!

17. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hey!!

@Moontje..nou idd..wat je ookz egt dat lijkt mij dus ook echt niet fijn die ovu testen..omdat je dan idd je sexleven ook gaat richten rondom die eisprong..wel logsich natuurlijk..maar wil het eerst met tempen proberen een idee te krijgen van mijn menstruatiecyclus..Al sluit ik niet uit toch straks ovutesten te gaan doen..haha.Hoe oud ben je eigenlijk?:)En je man, vriend?

@PJO 1983 Leuk dat je ook mee komt kletsen!!!:)Wat super dat jullie al een meiske hebben, hoe heet ze??Dus ook 1,5 jaar bezig..hoelang zijn jullie bij jullie dochter aan het proberen geweest voordat het raak was?
    Je schrijft we zitten inmiddels in de mmm?medische molen??Sorry ben hier nog niet zo ingeburgerd..

@Fientje..idd we hopen in 2012 op een wondertje voor ons allemaal!!!

Ik moet Dinsdag ongesteld worden..althans als mijn cylcus ook deze maand weer 29 dagen is...Heb wel last van mijn borsten..maar ja dat zegt niks..dat heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden ook...verder geen klachten die kunnen duiden op een mogelijke zwangerschap helaas...Toch weer spannend elke maand!!:)

Om ook ef over andere dingen te kletsen...hebben jullie al pannen voor de kerst?Kerstboom etc al in huis??Heb vandaag gewerkt..(werk in de zorg)ben nu net thuis..straks gaan we met vrienden wat gezellig eten..leuk!!

Fijne avond meiden!!

Groetjes Liz

18. Cintsa

Cintsa Actief lid

8 dec 2011
    295
    0
    0
    Hahah ik loop mega achter..zie ineens dat er nog veel meer gereageerd hebben...wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!:)

Ik ga het eerst even lezen haha..welkom dames!!gezellig!!

Groetjes liz

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

20. moontje135

22 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    ??? zijn we nu verplaatst??of begrijp ik het verkeerd??kan bij zwanger worden clubs namenlijk niks vinden van'ons' . .
    @ladylaura: wat gezellig dat je mee komt kletsen:) ik zie dat je over 4 dagen alweer mag testen??spannend hoor!!
    vallie . wat vervelend voor je meid een miskraam. . ja je hoort het vast vaker maar je weet in iedergeval dat je zwanger kunt raken(maakt de miskraam niet minder erg!). .
    maar veel klussen als je streepjes eruit knalden!!
    liz die tekenen die je lichaam je allemaal geven he! je kan er echt niet van op aan! heel vervelend. . maar spannend weer je test vd week:)
    gezellig dat je lekker gaat eten. . eet smakelijk:) Ik heb dit jaar overigens geen kerstboom wel veeeel lichtjes en kerstmannen:)
    ik ben 24 en mijn man is . . niet schrikken 47, we hebben samen een zoontje zoals je al zag ryan word over 3 maanden 2. . omdat mijn man zoveel ouder is wilden we niet te lang wachten met een 2e mja zo zie je heb je niks over te zeggen:)
    nou hoop dat dit bericht wel aankomt en dat het topic niet verplaatst is. .

Deel Deze Pagina