Vorige collectie kindermerkkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Moenie, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, en dat je de voor- en achterkant ziet op de foto, plus dat ze erbij zetten als het kledingstuk groter of kleiner valt dan normaal.
    Heel irritant ook met broeken dat ze bijv. erbij vergeten te zeggen dat het om een gewone lange broek gaat of een driekwart.

2. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Met een goede webshop, goed adverteren kan je zeker heel ver komen! Je zou zelfs een 2hands merk rubriek kunnen maken.

Een website moet fijn en makkelijk werken, niet alles los aan moeten klikken om prijzen oid te zien of foto voor foto.

3. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat veel goede tips. Dank allemaal! meer tips zijn zeker welkom en ook jullie voorkeur naar bepaalde merken.

4. maansteen

maansteen Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.316
    0
    36
    Hoi Moenie,

Wij hebben ook een webshop.
    Het is ontzettend leuk om te doen, maar vraagt ook heel wat investering (voornamelijk tijd:)).

Ik ben heel benieuwd hoe ver je al bent?

PB gerust voor info/hulp! Ik heb ook wel wat nuttige linkjes;)

De merken die wij trouwens leuk vinden worden niet/nauwelijks als outlet verkocht, maar ik vind het geen probleem wanneer iets van de vorige collectie is. Ik koop iets als ik het mooi vind.

5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.386
    858
    113
    home sweet home
    mee eens

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja hoor, zolang de prijs maar leuk is hihi! ;)

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik koop meestal merk kleding uit de oude collectie omdat ik de nieuwe te duur vind. Koop nooit de nieuwe want vind dat zonde van me geld

8. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik zou het ook doen hoor, met een korting van 40 of 50 %. Ik koop eigenlijk maar heel af en toe iets uit de nieuwste collectie en dan nog let ik op de prijs want ik vind merkkleding voor dreumessen eigenlijk zonde van het geld. ;)

Ik heb met succes een aantal websites gerund en beheerd in het verleden (sieraden), een eigen gebouwde en 2 waren professioneel en ik kreeg heel veel reacties op mijn goede foto's. Die zijn denk ik wel het allerbelangrijkste, dus investeer in een goed fototoestel, een goede 'set' waarin je fotografeert of in een goede fotograaf. ;)

En let op de tekst, wees duidelijk, geef veel informatie maar wees zo beknopt mogelijk. Best lastig want het wordt al snel een kneuterig verhaaltje waardoor mensen wegklikken.

Succes!

9. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je aanbod! Daar zal ik waarschijnlijk wel gebruik van maken.
    Eerst alles eens op een rijtje zetten want door dit topic heb ik weer een hoop informatie verzameld.

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Als je merken zoals Kik Kid,Duns,Katvig,Molo etc gaat verkopen met 40-50% korting of meer word ik zeker klant van je!

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Salty dog le chic is een merk wat ik snel zou kopen met korting. Hier in Almere zit een Monsters outlet en daar slaag ik altijd goed voor zoon en dochter tijdens de sale.
    Ook moodstreet vind ik een leuk merk.

12. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Oude collectie maakt mij niets uit, moet vooral leuk en qua prijs leuk zijn.

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    #53 mirell, 11 jun 2012
    Laatst bewerkt: 11 jun 2012
    mischien eens leuk om bij de algemene clubs
    onder s(ale)hop a holics te kijken

ik zelf koop veel nieuw maar ook veel outlet
    ik wil op winter 2011 kleertjes minstens 60% korting
    bomba en bengh wil ik ook al met 40 tot 50% kopen
    maar ik zoek ook erg goed
    (de zomer is nu op veel plekken al 50% korting)
    dus het mooiste is 60 tot 75%.
    dat is best heel scherp ik weet het
    maar soms wel mogelijk
    www.pukenmukbudel.nl
    daar heb ik heel wat bomba outlet vandaan

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en een naam die blijft hangen....
    ook erg belangrijk

ik heb sites al koekeloereonline, wumpertje,woods,amazingkids
    het blijft hangen

15. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mirell,

ik ga zo eens in het topic s(ale)hop a holics kijken. Daar kan ik vast veel info uit halen :D.

16. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Geen problemen mee, ik koop ook alleen maar als ik iets mooi vindt en niet omdat dat nu in de schappen hangt en dus nu in de mode is. Dus ja, moet het wel voor een goede prijs zijn.

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Linkje pls!

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben nog niet zo in de merken thuis. Heb een paar setjes Noppies gekregen en daar ben ik erg blij mee, want ik heb een slank meisje en dat past erg mooi.

Als ik iets leuks zie en het is betaalbaar dan koop ik het. Dus outlet zal ik erg leuk vinden.

19. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mirell: nog even een vraag aan jou als echte shopaholic :D.
    In welke merken heb jij interesse en welke merken zijn in het shopaholic topic erg populair?

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik koop wel van vorig seizoen en zelfs van seizoenen daarvoor. het gaat mij om de kwaliteit en of ik het leuk vind.

Ik vind voor mijn kinderen bijvoorbeeld Tommy Hilfiger leuk. Van de week bij de outlet nog een blouse voor mijn dochter gekocht van 60 voo 18 euro. En als ik dan de nieuwe collectie bekijk, zie ik weinig verschil. Mijn zoon ook, polootjes voor rond de 20 euro, super kwaliteit, geen gaatjes niks. Dat geldt ook voor Ralph Lauren en Scapa.

Deel Deze Pagina