vorige maand en miskraam en nu weer positieve test??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jennifer1987, Aug 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennifer1987

jennifer1987 Nieuw lid

Aug 31, 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik zit toch met een aantal vraagjes. Ik heb 23 juli een miskraam gehad. Nu een maand later heb ik op 27 augustus een clear blue test gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Ook heb ik de kruidvat test gedaan en die gaf duidelijk 2 streepjes aan. Maar kan ik nu toch zwanger zijn of zit het hcg hormoon nog in mijn urine?
    Ik heb namelijk verder nergens last van! Het enige is dat ik totaal geen honger heb.

Hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen

Mvg jennifer

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jennifer: hoever was je zwanger? en heb je al een negatieve test gehad na je MK?

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

Apr 15, 2007
    1,017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik had een maand na mijn miskraam een positieve test in handen en ondertussen al weer 30 weken op weg! Ik hoop voor jullie dat het ook zo mag zijn!

4. dolfina22

dolfina22 Actief lid

Dec 8, 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    kan een nieuwe zwangerschap zijn hoor na mijn miskraam zat me dochter er gelijk in maand erna ook posi getest ze is nu 5 ben benieuwd

5. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    je ben gewoon weer zwanger hoor.....ik had het ook 11 januari mk en 7 feb weer een positieve test en zie mijn banner..... en ook had ik geen symtomen toen ook geeen eetlust en dat is nog steeds zo.

6. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Doe anders nog een keer zo'n Kruidvat-test, dan zie je of hij donkerder is geworden! Zo ja, dan is het een nieuwe zwangerschap!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Zie mijn onderschrift... Ik was ook meteen weer zwanger, 3x achter elkaar zelfs!

Heb je na je MK geen test meer gedaan om te zien of het HCG uit je lichaam was?

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat zou super zijn!!!
    Ik duim dat het een nieuwe zwangerschap is.

9. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    het kan een nieuwe zwangerschap zijn,
    maar kan ook nog van de mk zijn ik had ook na me laatste mk voor ik mijn zoontje kreeg nog zoizo anderhalve maand hcg hormoon en dit weet ik zeker omdat ik elke x na het zkh moest om bloed te prikken omdat ze een onderzoek wouden doen, maar daarvoor moest eerst alle hcg uit me lijf zijn, maar dit duurde zo lang en wij gingen op vakantie dus,
    pas toen ik 2 wkn later terug was van vakantie was het er helemaal uit.

10. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Hoi Jennifer..

Het zou zomaar kunnen dat het een nieuwe zwangerschap is!
    Heb je voor mij een foto van je test? en hoe lang was je zwanger?

Zelf ben ik op 13 Juni bevallen van ons meisje* een maand later dacht ik weer zwanger te zijn, omdat ik een positieve test had. Helaas bleek er nog hcg in mijn lichaam te zitten van de vorige zwangerschap en helaas niet zwanger... Mijn hcg was pas helemaal uit mijn lichaam na 7 weken!!

11. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    volgens je cb test zou je 2-3 weken zwanger zijn (5 weken dus) en je miskraam is 4 weken geleden... ben dus bang dat het nog van je miskraam zou zijn. Al hoop ik natuurlijk van niet!!

12. Kensho

Kensho Niet meer actief

Met hoeveel weken kreeg je een miskraam? Volgens mij speelt dat een grote rol in dit verhaal of heb ik dat verkeerd? :)

Ik duim iig dat een nieuwe zwangerschap de oorzaak is van het tweede streepje. ;)

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik kreeg een miskraam met 10 weken ( met 8 weken gestopt met groeien) op 22 april, 20 mei had ik weer een positest en nu heb ik een dochter va anderhalf ;) dus het zou heel goed kunnen dan je weer zwanger bent! Ben benieuwd... als je wel zwanger bent houd er dan rekening mee dat je veel minder ver kunt zijn dan je denkt ;)

Ik hoop voor je gefeliciteerd :)

Share This Page