Vorige maand miskraam.. nu 2 dagen voor nod toch getest..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lottepotje, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Hallo Dames!

Vorige maand (21-08-2013) kreeg ik een miskraam na 5.5 weken :(. Na de miskraam heb ik nog eventjes getest om er zeker van te zijn dat de HCG weg zijn zijn en dat was ook het geval. Afgelopen maand hebben we er weinig zin in gehad.. Dus dacht ik dat dit een weggegooide maand zou zijn.

Gisteren was ik in de Action voor prulletjes en afleiding (zag ik in 1x de Action zwangerschapstesten liggen voor een prijs die je niet kunt weigeren) Dus toch maar meegenomen en net getest.. Van mijn cyclus uit zou ik over 2 dagen bij NOD-dag hebben.

Ik voel me al een bijna een week ziek/moe/misselijk (en na de nodige opmerkingen "wat ben je wit" etc. begin ik me steeds baggerder te voelen). Ik denk wel dat de test een verklaring kan geven voor mijn ziek/moe/misselijk gevoel ofniet?

Ik durf nu gewoon niet meer enthousiast te zijn :(

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

2. Positief1984

Positief1984 Niet meer actief

Gefeliciteerd,duidelijk hoor!!;)

3. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    zeker als je na je MK negatief hebt getest, is dit een hartstikke positieve test!
    Snap dat je onzeker ben,maar probeer toch blij te zijn !
    Het blijft altijd spannend!

4. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Positief hoor! Gefeliciteerd

5. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    @ Holagirl & Positief1984:

Ja, dat had ik ook stiekem gedacht! Ben ook wel blij hoor!:D Vind het alleen super spannend dat het misschien weer misgaat.. Ik wacht nu iig eventjes met de verloskundige te bellen en ook met mama`s voor mama`s.. Vorige keer liep alles op rolletjes en de dag voor dat mama`s voor mama`s kwam ging het mis :(:(

Ook zou ik 18 sept. de eerste echo hebben gehad van de vorige zwangerschap en toen belden de verloskundigenpraktijk waar ik bleef.. (had dit overigens netjes afgemaild, maar hadden ze niet genoteerd) Dit viel me ff rauw op mijn dak :( ik wacht iig ff tot na mijn verjaardag, das begin Oktober.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik zeg gefeli!! Duim voor een plakkerd

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Gefeliciteerd!

Ik ben ook direct na een miskraam zwanger geworden van ons zoontje. Soms moet het gewoon zo wezen :) (ons sexleven bestond die maand uit 1 goede vrijpartij hihi)

8. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Dankjewel voor jullie lieve reacties!!

Idd Melisa, misschien moet het zo wezen ;)

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben bij de eerste ook meteen zwanger geraakt na mijn miskraam. Dus het kan zeker. Ik zeg gefeliciteerd!

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat een duidelijke streep!

11. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Fijn hoor zo snel alweer! Heb het net als de andere dames hierboven ook gehad na mn mk. Al ben je nu misschien wel wat gespannen de eertse weken het is een iig een troost dat er nu weer een wondertje in je groeit!

12. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    Het is idd een troost dat er weer een wondertje in mij groeit! ik hoop zo dat hij/zij blijft plakken!! :D De kleur van de test is wel goed voor mijn NOD?.. hij zou niet donkerder moeten zijn?..

liefs!

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooie test, geniet ervan De test heeft een mooie kleur hoor :)

14. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ziet er goed uit Lottepotje (leuke nicknaam! :D ) Gefeliciteerd met je zwangerschap. De kleur is helemaal prima hoor.

15. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ziet er prima uit voor 2 dagen voor NOD.
    Heb je ovu's gedaan? Anders kan het nog zijn dat je cyclus wat langer duurt na een mk, is niet ongewoon, en dan zit je nog wat verder voor NOD.
    Maar gefeliciteerd! Blijven plakken kleine!

16. lottepotje

lottepotje Actief lid

9 nov 2011
    214
    0
    0
    Tandartsassistente
    Overijssel
    #16 lottepotje, 22 sep 2013
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
    Lief lief lief!! Fijn om te lezen! 😘 Nee niet met ovutestjes gedaan ik had dr weinig zin in vriendjelief was zelfs nog een week weg.. Dit was eigenlijk de enigste maand dat we alles op z'n beloop lieten😅..

Vraagje nog he? Zo'n test geeft natuurlijk geen garantie dat het goed blijft gaan, ik moet nog 2 dagen 😔 dit wordt een lange lange week 😣

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, een prima test voor 2 dagen voor je NOD. Gefeliciteerd!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat ziet er goed uit! Gefeliciteerd.

Hoop dat alles nu goed mag gaan.

19. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Gefeliciteerd! Heel duidelijk.. Ook hier direct zwanger na een mk eb gaat tot nu toe goed..

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gefeliciteerd! Ik kan me je angst goed voorstellen! Wanneer mag je voor het eerst naar vk? Bij ons is dat als je zeven weken bent ongeveer, dan bel je toch gewoon met zes weken? :)
    Ik duim voor een plakkerd!

Deel Deze Pagina