Hoi meiden, vorige maand was mijn temp zo gigantisch stabiel, ik heb toen ook geen ei gehad. Maar deze maand is het zo raar, heb echt pieken en dalen. Zal mijn ei er al aan zitten te komen, of doet mijn lichaam gewoon raar? Ik zit aan de Clomid trouwens, en vorige maand heb ik vals positieve ovutesten gehad dus die wil ik gewoon niet meer gebruiken. Dus wat denken jullie, wel of geen ei in zicht? http://www.fertilityfriend.com/home/237551
denk niet dat je er al veel over kunt zeggen nu. gewoon afachten waarschijnlijk. je hebt ook een wat langere cyclus dus kan nog. mijn temp gaat ook alle kanten op hoor. maar zoals het nu lijkt heb ik dan toch dinsdag mijn ei gehad. is nog ff afwachten wat temp morgen doet. twerwijl ik zelf al dacht hem veel eerder te hebben door krampen en ook mijn temp maar schijnbaar udsn iet. gewoon nog ff wachten dan maar en flink doorklussen. succes ermee
Mmm ik heb op FF even mijn temp hoog gehouden voor morgen en overmorgen, als dat dus echt het geval zou zijn, dan zou ik gister mijn ei hebben gehad.. We zien het morgen wel