Na gisteren een paar uur in shock geweest te zijn en vanochtend nog eens getest te hebben (zie album ) is het nu wel duidelijk. Ik ben ZWANGER ! We hopen dat we morgen of overmorgen een foto met een mega streep in het album kunnen zetten! Liefs Melanie
Hai MiaMel, Ik had je al gefeliciteerd op een ander forum, maar voordat je dit eerst leest: GEFELICITEERD! hihi... Ik keek in je album naar je testen, en nu heb ik een vraagje. Gisteren had ik net zo'n streepje als op één van jouw foto's (titel: vandaag gemaakt!) alleen bij jouw was dat een paar dagen voor NOD toch? Bij mij maar 2 daagjes voor NOD namelijk.... Morgen ga ik weer testje doen, hoop dat er een beter streepje komt! Liefs, BarbaBeer
Hey Barbabeer ! Ik ken jou uit het eerdere topic weet je nog? Tijdje terug al ? Maar de test met : vandaag getest heb ik 3 dagen voor nod gemaakt. Ik hoop dat je streepje snel duidelijker word ! (als hij duidelijk zichtbaar is en roze kan je er niet omheen ) Liefs !
Meiden ontzettend bedankt voor de felicitaties ! Vanochtend getest met de digitaal en : ZWANGER Nu is het zwart op wit hihi! (album) Liefs !
Nou die laatste test mag duidelijk zijn he! Van harte gefeliciteerd, nu lekker gaan genieten. Groetjes Fiona