voel nog niks

Discussie in 'Miskraam' gestart door scoobydoo2005, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scoobydoo2005

    31 dec 2006
    40
    0
    0
    hoi

    ik heb af gelopen maandag gehoord dat er geen hartje was die ging klopen die er wel moet zijn als je 8 weken zwanger bent
    en toen mocht ik woensdag weer terug komen voor de echo
    en toen was er nog geen klopte hartje tezien
    en ik vroeg aan de vk hoe oud de baby was en die zei
    dat het precies 8 weken was
    dus het was net overleden
    wel super geschroken
    maar ik moest ff een week wachten
    voor dati k naar het ziekenhuis kan voor de medicijnen
    (maar krijg ik nog wel een echo voor ze pillen aan me geven)
    maar ik voel me nog steeds zwanger echt ik voel het echt dubbel
    wat moet ik doen
    ik weet het niet meer
    sorry voor me langere verhaal

    groetjes sandra
     
  2. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    He bah meis, ik heb hetzelfde vorig jaar meegemaakt, kreeg ook eerst nog een echo, en toen bracht de gyn de eerste pil in (vaginaal) en zelf moest ik een dag later de 2e inbrengen. Bij mij heeft dat niets geholpen, het vruchtje bleef zitten en ben uiteindelijk gecurreteerd. Ik hoop voor je dat het allemaal vanzelf gaat, al is het natuurlijk gewoon K*T, Succes en sterkte!
     
  3. marlucje

    marlucje Lid

    25 dec 2009
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi

    Ja dat zwanger voelden blijft ook wordt langzaam minder als het kindje is overleden. Bij mij ging het vrij snel. Ik heb eigenlijk voor curretage gekozen. In de praktijk blijkt dat die pillen niet altijd werken. Ligt aan de groote van het vruchtje en als het niet los komt moet je als nog voor curretage. En om eerlijk te zijn ik ben een beetje een watje en ik durfde de confrontatie niet echt aan om in de wc te zien liggen. Het is allemaal nieuw voor me (gelukkig denk ik. Hoop niet nog een keer.). We zijn al ruim een jaar bezig van ons dochtertje was ik zo zwanger en nu.... ja het neemt de tijd.
    Sterkte de komende tijd.
     

Deel Deze Pagina