He laura Nee ik heb helemaal geen pijn gehad of zo, nu ook niet maarr ik laat het vanmiddag meteen weten hier. Voor nu ga ik ervan uit dat het mis is des te mooier als het wel zo is
He meiden. Ik ben geweest er was niks te zien op de echo, baarmoeder was we wt vergroot nog, bms was 8.8mm nu en vorige week 14.2mmdus denk dat ik nog niet alles ben verloren. Moest meteen door naar het zkh heb bloed aten prikken op hcg, om een bbz uit te sluiten, morgenavond na het spreekuur krijig ik daar de uitsag van dus n 20 uur
Herkenbaar helaas..... Ook ik deed eens zo'n test en kreeg een knaller....daarom zelf aan de bel getrokken en de rest weet je. Ik denk dat jij hetzelfde als mij hebt.....een lichaam die niet in de gaten heeft niet meer zwanger te zijn
babyhope@ Onbegrijpelijk dat er niks is maar idd zou het ook een bbz kunnen zijn. Knuffie wat een gezeur die na sleep pff.
Ja ik vind het wel gek, ik bedoel ik heb het duidelijk op een echo gezien in de baarmoeder, de gyn die ik die dag had heeft in dossier gezet mogelijk in baarmoeder, terwijl ik de echo mee kreeg. Jammer genoeg heeft ons oh zo lieve hond hem aan stukken gescheurd haha . Heb wel een foto op mijn tel maar krijg hem niet op de tablet. Maar goed de kruidvat test is zelf ook heel gevoelig toch! Dus mischien idd nog wat achter gebleven, de bloeding is nu ook erger geworden dus hopelijk komt het hierdoor
wat een gedoe hé...heel veel sterkte en ben benieuwd wat het hcg gaat zijn nu.bij mij zakt dat erg snel.ik vind het erg voor je dat het nog meer gecompliceerd is nu...
Wat rot dat ze toch niks zagen op de echo. Een miskraam is al erg genoeg dus hopelijk blijft een bbz je bespaard. Dikke knuffel xx
Het zal waarschijnlijk geen bbz zijn hoor maar een bbz is niet altijd aan de hoogte van het HCG te koppelen. Bij mij lagen de waardes in beide gevallen rond de 300 of lager...mooi dat het wel in mijn eileider zat. Even ter info dat HCG waardes niet altijd wat zeggen. Weet je ondertussen al meer? Gaat het een beetje met je? xxx
Laura dank je voor vragen, marnat jij ook bedankt. Kweenie i know maar de gyn zei zo lang hij geen 15000is bij wijze van is het geen bbz. Afgelopen dinsdag weer wezen prikken. Gisteren de uitslag gehad en echo. Hcg was nu 178 dus dalende. Op de echo kon je nu precies zien waar het vruchtzakje heeft gezeten, dus er zijn nog wat cellen aanwezig vandaar het hcg nog. Ik heb nu ook nog steeds een bloeding vandaag al 18 dagen, Ik heb nu een test mee gekregen van hun die ik maandag moet doen, en de 18de mag ik weer komen voor de cryo tp te bespreken.
Knuffel meis wat een strijdt meis. Denk om je zelf en het blijft vreemd. De bloeding zou je zeggen dat er geen zwangerschap meer zit .