angst en onzeker.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wondertje78, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Beste verloskundige,

Vorig jaar een MA met 12 weken gehad. Nu ben ik weer 10 weekjes zwanger....maar de onzekerheid en angst slaan nu toe....ik kan er niks aan doen,lig maar te doem denken wat als....
    Ik heb ook het idee dat mijn buik niet groeit.....
    Heb veel hoofdpijn ,ben nog niks aangekomen ,alleen 2 kilo eraf vanaf begin zwangerschap.had met 8.5 een goede echo en nu pas weer 10 september..!
    maak ik me druk om niks??
    hopelijk kunt u me wat gerust stellen....

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt.
    Maar er is als ik zo lees geen reden om je zorgen te maken, er is niks wat nu wijst op een miskraam.
    Het is normaal dat je nog niet ziet dat je baarmoeder groeit want deze zit verstopt achter je schaambot.
    Ook dat je niet aankomt wilt niet zeggen dat de zwangerschap niet goed zit, vaak ben je in het begin van de zwangerschap misselijk en soms zelfs met overgeven waardoor je minder voedingsstoffen binnen krijgt, dat kan geen kwaad voor die kleine die pakt wat hij/zij nodig heeft van jou en soms gaat dat ten koste van jezelf.
    Probeer vertrouwen te krijgen en juist te genieten.
    Lukt dat echt niet neem dan contact op met je verloskundige, misschien kan de echo wat vervroegd worden.

Groetjes Ineke

3. wondertje78

wondertje78 Actief lid

7 mei 2009
    356
    0
    0
    Dit is net wat ik even nodig had, heel erg bedankt!!!

Deel Deze Pagina