Hoi hoi Vorig weekend veel slijm ( in mijn ogen vruchtbaar) dus ovu test gedaan.. die was 3 dagen achter elkaar positief! Daarna steeds wat meer slijmverlies gehad dan normaal. Besloten om er vandaag nog maar een ovu test tegenaan te gooien (was een gevoel en normaal gesproken zijn dit de ovu dagen van mijn cylus vandaar). En ja hoor.. weer positief (t streep donkerder dan c streep). Heeft iemand dit wel eens gehad of weet iemand wat dit kan zijn? Groetjes
Hoi mieke. Ik had deze week 4 positieve ovutesten achter elkaar. Heb daarna een zwangerschapstest gedaan en die was ook positief. Ben vorige week ongi geweest, dus mogelijk is het mis gegaan bij mij. (Moet maandag weer naar het zh aangezien dokter en gyn het ook een vaag verhaal vinden. Hopelijk is mn hcg dan gestegen) Maar als ik jou was zou ik even testen voor de zekerheid... ik duim voor je
mieke het klinkt als een raar verhaal en ik heb er dan helaas ook geen ervaring mee maar je zou een zwangerschapstets kunnen doen. Ik gebruik zelf de digitale van clearblue en die zijn super want die geven een poppetje als je je ei hebt en een leeg rondje als het niet zo is. Mogelijk een idee om te gaan gebruiken.
Dit heb ik ook wel eens gehad. Een keer was ik zwanger (en heeft de ovutest blijkbaar de zwangerschap ontdekt, want ik had vijf dagen positieve ovutests op een rij en daarna een positieve zw test). Een andere keer zat er een week tussen en bleek de tweede keer pas echt mijn ovulatie te zijn geweest. Ik ben gediagnosticeerd met pco, wat betekent dat je soms meerdere hormoonpieken in 1 cyclus kunt hebben terwijl je eitje niet echt springt. Ik hoop voor jou natuurlijk dat dit een zwangerschap is.