helaas is het weer niet gelukt en hebt ook geen idee hoe het moet met een onregel matig nod zwanger worden ik denk ook niet dat een ovielatie test werkt wie kan me helpen of heeft de zelfde als mijn problemen huisarts wil niet mee werken omdat ik nog geen jaar bezig bent ik ben gestopt met de pil eind julie 2010 . groetjes zeynep.
Meid geduld is een schone zaak!! mijn gyn vertelde ons dat je door hun ook nooit eerder geholpen word !! als er verder geen rare dingen te vinden zijn. Ik begrijp je teleurstelling iedere maand is er 1 , maar wie weet komt het goed. spontaan is nog mogelijk. je mag er vaak wel een jaar voor uit trekken hoor. Succes met zwanger worden. Ontpilen is ook mogelijk !!
kiz ik ben in januari 2010 gestopt met de pil... en ben in augustus zwanger geworden.. teste pas na 10 dagen positief... bleek zwanger te zijn van een tweeling.. ben nu 26 weken ;=) ik dacht toen ik net stopte dat het binnen een paar maanden raak zou zijn.. omdat ik bij mijn eerste zwangerschap al na 2 maanden zwanger was... allaha dua et.. hayirlisini dile...
tesekur voor je bericht ik weet het bij mijn eerste zoon was ik ook na 1 jaar zwanger dus dat kan nu ook ik weet het niet wie zien het wel :. allahim hakimizda hayirlisini versin ... en gefeliceteert met je tweeling leuk hoor ...
klopt helmaal kan altijd duren of gelijk bij mijn eerste kind was ik ook niet zo zwanger na een jaar dus ik ga vanuit dat ik bij de tweede kind efe tijd nodig heb we zien het wel komende maanden en jij ook succes met zwanger worden ....