Ik zal idd nog 2 weken wachten en zolang er geen bloed is...worden wel 2 lange weken.. Bij het minste dat ik voel is er paniek en loop ik nr toilet..
Nog steeds geen bloedverlies of buikpijn..het worden heeeeel lange weken... Blij dak niet ben thuis gebleven mr aan het werk ging... Ik weet niet meer wat ik moet denken..zou die gyn me echt zo bang en triest maken moest ie nie 100% zeker zijn?? En als hij die twee vruchtzakjes niet vond, waar zijn die dan gebleven?? pfff al die onzekerheid...
Hee meid. Snap je hoor die vragen komen achteraf altijd. Zou gewoon bellen met je vragen. En n echo laten maken aankomemde week bij n andere gyn. N derde dus. Sterkte.. weet hoe onwijs k** t voelt die onzekerheid
Ik zou gewoon een derde laten kijken, wat een onzekerheid dit zeg! Gadver, maar het lijkt mij ook wat vreem dat je vruchtzakjes zomaar ineens kunnen ''verdwijnen'' terwijl je geen bloedverlies hebt of iets. Maargoed ik ben geen arts... Ik zou het eerst echt zeker willen weten voor je idd aan pillen of iets begint!
Ken ook een situatie waarbij iemand hoorde dat het niet levensvatbaar was, maar tis toch echt een hollandse gezonde grote knaap geworden. Sterkte met afwachten!
Zowiezo heb ik beslist om de miskraam natuurlijk te laten komen.dan kan ik met eigem ogen zien dat het wel degelijk miskraam is...bij curretage zou ik nadien constant denken: wat als ze gewoon heel goed verstopt zaten en de gyn ze uithaalde.. :-s Momenteel nog geen bloedverlies ofzo..wel al paar keer iets gevoels binnenin mr noet echt pijnlijk...ik weet niet wat ik moet denken..vanmorgen zwangerschapstest gedaan van zelfde merk als mn eerste positieve test en lijn nog altijd dik vet positief mr blijkbaar kan je nog weeeeken na miskraam positief testen..ik wacht nog anderhalve week af en dan terug nr gyn..ik wou dak wist hoeveel hcg ik had aangemaakt...
Ik zou nu dan alvast terug gaan om je hcg te laten testen, kijken of dat toeneemt. Daar hoef je alleen bloed voor te prikken en de kans dat daar een fout in gemaakt wordt is nihil.
Wat rot zeg. Succes met het wachten, wat kunnen die weken dan lang duren he! Ik hoop dat er op de echo toch 1 of 2 kloppende hartjes te zien zijn.
Jammer genoeg heb ik best wel wat ervaring op dit vlak. Ik zou eerst en vooral bloed laten prikken, twee keer met twee à drie dagen er tussen. Als dit nog steeds stijgt, dan heb je al heel wat minder kans op een miskraam (in principe zo goed als geen kans dat het fout is gegaan maar er zijn heel zeldzame uitzonderingen). Verder vind ik het totaal niet bekwaam dat de arts zelf niet aanbood om na een week opnieuw een echo te laten maken. Bij mijn zoon werd ook gezegd dat het foute boel was maar ondertussen is hij toch al bijna vier. De vruchtzak was ook leeg volgens de gyn maar... Aan de andere kant, geen valse hoop, ik maakte ook mee dat de echo er niet goed uitzag en dat het wel degelijk fout was gegaan. Maar in elk geval nu helemaal nog niet aan curretages of pillen beginnen...
Bij huisarts kan ik geen bloed meer laten nemen deze week en volgende week moet ik terug nr gyn...de andere uren van gyn passen niet met mn werkuren jammer genoeg...ik heb gesplitste uren... Ik ga er zowiezo van uit van miskraam dus zit te wachten op de buikpijn en bloedverlies zodat ik het hoofdstuk zwangerschap kan afsluiten...vind gyn volgende week toch iets dan kan ik alleen maar verrast zijn..ben vorige zaterdag te fel ggeschrokken...
Hallokes, Effe update: nog geen bloedverlies of pijn deze week... Gisterennamiddag na toiletbezoek weer wa roze op wcpapier mr anders niks.. Ik begrijp er echt niks van...zolang je niet begint vloeien pf megebuikpijn hebt, blijf je je vasthouden aan dat ietsiepoetsie sprankeltje hoop mr ik begin de moed te verliezen...
Ik snap je helemaal en vind het echt een rot situatie waar je je in bevind. En dan ook nog al dat wachten! Kan je niet bij een ander echobureau tegen betaling een echo laten maken en je situatie uitleggen. Moeten ze toch wel begrijpen dat je niet nog weken kan wachten. Jammer dat je geen bloedonderzoek kan laten doen Dit zou idd ook uitkomst bieden als de hcg nog oploopt... Het blijft een vreemd verhaal en ik hoop echt dat het nog een goede afloop heeft.
Helaas zegt geen bloed of buikpijn niks. Ik had knaltesten en geen enkel teken op miskraam maar het hartje was toch al 2.5 week gestopt toen ik erachter kwam Mijn lijf had het gewoon nog niet door.
Ik mag vanavond nr huisdokter om bloed te laten nemen..hopelijk tegen maandag wat meer zekerheid dat ik het hoofdstuk tweelingzwangerschap kan afsluiten... Ik word gek anders
Maandagavond krijg ik de uitslag van mn bloed..als het hcg gedaald is iq die onzekerheid weg dus zou wel een opluchting zijn (ook al is het enorm jammer) want ik wik echt kunnen verwerken..