Secretariaat gyn gebeld en mn hcg was 2737 op zaterdag 25april (de dag van mn eerste echo toen mn gyn twee vruchtzakjes ontdekte) dus heb toch al een idee dan...nu afwachten tot maandagavond...ik snak naar zekerheid..
bloedverlies is lichtjes begonnen..eindelijk zekerheid...vind het echt jammer want keek echt uit nr een tweeling..vind dat zo bijzonder..mr het heeft alweer niet mogen zijn...ondertussen al 4 beebjes verloren door miskraam dus ik denk dat het hier ophoudt... :'-(
Hier the same geen miskraam klachten geen bloed hartje klopte wel niet meer je hoeft een miskraam niet te voelen wel had ik erge pijn in mijn onderrug
Gisteren uitslag gekregen van bloedonderzoek dokter en hcg was 7289 op vrijdag 8mei dus zegt genoeg zeker... GAME OVER!!
Ja dat is helemaal ontzettend weinig. Maar hoeft niks te zeggen want bij de ene is t met super laag hcg toch een goede zwangerschap
Klopt. Is te weinig op twee weken tijd. HCG verdubbelt om de dag, dus reken maar uit. Heel veel sterkte!
Dit is ontzettend zeldzaam...1 op 1000.... en zoals hierboven ook gezegd wordt door BeHappy...in combinatie met bloedverlies en een slechte echo,denk ik niet dat ts die ene op 1000 is. ts,heel veel sterkte.
Hey wat bedoelen jullie met ts?? Ik ging er zowiezo vanuit dat het miskraam werd mr toen ik nr huisdokter ging had ik nog geen bloedverlies.. :-s Is wel moeilijk om te aanvaarden..eerst hoor je dat er misschien 2 beebies komen en 7dagen erna is alles voorbij... :,-(
Tja.. i.c.m. bloedverlies zal het niet positief zijn dan. Heftig zeg! Veel sterkte. Hoe gaat het nu met je?