Jeetje ik weet het nog inderdaad Gefeliciteerd met je zwangerschap Wat een spannende tijd zal dat voor jullie zijn!!
Oh Bubbles!! Enorm gefeliciteerd zeg. En wat moet het nu weer spannend zijn. Ik duim voor jullie dat dit kleine wondertje wel bij jullie mag blijven. Hou ons op de hoogte!! Probeer te genieten. Ben zo blij voor jullie.
Ik heb ook meegelezen en vond het zo verdrietig voor jullie. Dus natuurlijk duim ik nu heel hard mee voor een mooie termijnecho! Het is jullie zo gegund.
Ik doe mijn best maar heb wel zoiets laat eerst die termijnecho maar komen. En dan nog is het de vraag of ze met ruim 10w al goed kunnen beoordelen dus de komende 3-6 weken zullen noh wel erg spannend blijven!
Ik heb toen ook meegelezen en wil je even feliciteren met je zwangerschap, heel spannend, maar ook weer heel bijzonder! Ik wens jullie een mooie zwangerschap toe, waar je hopelijk ook wel van kunt genieten.
Wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd! Mijn 2 duimen gaan in de lucht hoor, het is je zo gegund!
Vandaag een prulleke gezien van 16.3 mm, goed op termijn. Hartje klopte mooi regelmatig De beginnende armpjes en beentjes werden zichtbaar. So far so good!!!
Ja, ik herinner me t ook nog, zo ontzettend verdrietig. Duim voor je mee dat jullie nu een prachtbaby mogen krijgen die helemaal gezond is.
Woensdag mag ik met (net iets meer dan) 9 weken weer even gluren bij de vk. Ter overbrugging naar de termijn echo die ik nu al vrees... Maar vooral die echo erna wordt denk ik beslissend, het is of gelijk de guo met 13w of mogelijk vraag ik nog om 33n tussenecho met 12 w. Maar goed. Eerst de komende 2 echo's overleven..
Wow bubbels! Kan me jouw topic inderdaad nog herrineren.. Wat een mooi nieuws zeg! Gefeliciteerd met de zwangerschap. Kan me me voorstellen dat het allemaal nog erg spannend is. Ik duim voor je voor een gezond kindje!
Daar zijn we weer! Vandaag echo bij vk gehad. Kindje hupste op en naar en wiebelde met armpjes en beentjes. Ze kwam ipv 9.1 op 9.5 uit. Di wordt dr datum definitief maar ipv nog 4 spannende weken zijn het er nu nog ruim 3 So far so good!!
Wat fijn, zo'n mooie echo! Je zult vast heel erg in spanning zitten, maar het klinkt alsof je toch ook een beetje kunt genieten, fijn!
Daar ben ik weer!!! Had termijnecho en daarna gesprek nipt. Maar omdat daar vorige keer afwijkende bevinding bij man is gedaan ivm genagwijking (gaat alleen om dragerschap) kan nipt mogelijk niet. Eind van de dag belt gyn ons terug en hopelijk heeft ze dan ook uitslag geneticus van vorige keer omdat ze die zo belt voor overleg. Echo was gelukkig goed! Gevuld maagje (Was er vorige keer niet) en blaasje aanwezig maar nog geen bijzonderheden. Ik dacht 10 weken te zijn maar uiteindelijk kwam ze uit op 10.6. Eerste drie metingen kwamen op 4 januari (bevallingsdatum dit jaar) . Maar de laatste op 3 januari en die gaat ze nu aanhouden. Wel fijn een eigen datum Nog 2.5 week en dan guo op 30 juni.. daarna hopelijk eindelijk opgelucht adem halen