Afgelopen maandag had ik mijn eerste echo op 7 weken (door vorige miskramen mocht ik al vroeger gaan) Tot ons grote vreugde was er een vruchtje te zien dat perfect bij de termijn van 7 weken paste en een hartslag. Maar bij de thuiskomst zag ik op de foto dat er bij de hartslag laag stond. Nu maak ik me toch een beetje zorgen. Ik heb de foto er bij gezet want geraak er nogal moeilijk aan uit wat er eigenlijk allemaal bij staat en dacht misschien kan iemand me hier wel helpen. 10 juli heb ik mijn 2de echo en we hopen natuurlijk dat het hartje nog altijd klopt dan. Hopelijk kan er iemand mij hier wat meer informatie geven alvast bedankt.
Volgens mij idd de instellingen... als de hartslag op de echo zou staan dan staat er een getal en bpm (beats per minute)
Eens met de dames hierboven. Maar hebben ze überhaupt wel naar het hartje geluisterd? (Zo ja dan moet je het zelf ook gehoord hebben ). Hier deden ze (zowel gyn als VK) het namelijk niet voor de 12 wkn.
Gehoord hebben we inderdaad niet maar we hebben het wel zien knipperen, ik was net 7 weken en dus nog te vroeg om het te horen. We hebben het wel heel duidelijk kunnen zien. Volgens de gyn klopte het wel goed. Ik kreeg vandaag gewoon even een paniek bui Ik zal blij zijn als ik eindelijk voorbij de 12 weken geraakt zal zijn. Maar het stelt me wel al gerust dat jullie denken dat het een beeldinstelling is dankjewel allemaal om te reageren