hey allemaal ik zal me even voorstellen ik ben mirella (30) getrouwd met henk(37) en mama van 4 mooie jongens michael (9) verstandelijk gehandicapt 6 week te vroeg geboren damian (5) geboren met 38 week fabian (2) geboren met 39 week roy (0) 14 weken te vroeg geboren nu bijna een half jaar wij hebben nog 1 hele grote kinderwens maar dat gaat bij ons niet zomaar en bij alle zwangerschappen zijn er ziekenhuis loopjes aan vooraf gegaan ik hoop hier leuke mensen tegen te komen die niet alleen oordelen omdat wij nog een kindje willen want veroordeeld worden we al genoeg groetjes mirella
Welkom op de site Er zijn altijd mensen die hun mening willen uiten daar doe je niks tegen , mijn tante heeft zelfs 6 kinderen nou je moet mensen daar is over horen . veel succes met zwanger worden
is toch ieders eigen keuze !? als die wens er bij jullie beide is, zou ik zeggen: "ga er voor !" en niets, maar dan ook helemaal niets, aantrekken wat een ander zegt !!
Ben het helemaal eens met nairam! veel kletsplezier en hopelijk ben je snel zwanger van je 5e wonder!
Van harte welkom hoor,volg gewoon je hart,enne...alle kindjes zijn een geschenk dat niet iedereen gegeven wordt...
Welkom en gefeliciteerd met jullie 4 prachtige kindjes! Zo te horen hebben jullie al het nodige achter de rug, ik heb heel veel respect daarvoor. Laat mensen lekker kletsen, iedereen moet daar altijd een mening over hebben terwijl ze niet weten waar ze het over hebben. Veel succes met jullie volgende wonder!