Gister hebben we een echo gehad, we krijgen een meisje!! Dus we kunnen op zoek gaan naar een naam. Hebben jullie misschien leuke suggesties? Mijn man is turks en ik ben NL, dus wil graag een turkse naam die voor nederlanders ook makkelijk is.
Ik vind zoveel turkse namen mooi Elif, yeliz ( weet niet precies hoe je het schrijft) Meral, ceylin, aylin
Mijn dochter is half Turks en heet Elanur. M'n volgende dochter zou ik Eliz willen noemen. Melis (spreek je uit als Mé-lies) vind ik ook heeeeeel mooi.
Mira? . Ik vind Eliz ook een prachtige naam! Er zijn zoveel mooie Turks namen die in het NL prima kunnen. Sena? Lina? Berra? (Ook 1 van mijn favorieten!), Irem?
Arzu Asli Ayla, Aylin Aynur, Aysun Ayşe Azra Banu Berna Beyza Canan Derya Didem Dilay Ece Elif Elvan Emel Emine Enise Esin Esma Esra Evren Feray Fidan Filiz Firuze Irem Jale Lale Leyla Melike Merve Meryem Nadire, Nadiye Naile, Naime Naz, Nazli Nergis Nermin Nesrin Nevra Nur, Nuray Pinar Rabia Seda Sevda, Sevgi Sidika Sila Simge Sinem Şirin Su Tülay Yasemin Yildiz Yonca Zehra
Bedankt voor de reacties! We hebben al een naam in ons hoofd, alleen mijn man wil nog even voor de zekerheid verder kijken.