Vossemeren of Eperheide

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Sulley, May 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

Jun 16, 2016
    469
    289
    63
    Hoi Allemaal,

Ik zit met een dilemma wij willen in de zomervakantie graag 1.5 week naar Center Parcs. De keuze is gevallen op Vossemeren of Erperheide. Nu lijkt mij de Vossemeren het leukst vanwege ook vooral de buiten activiteiten (hopen op mooi weer natuurlijk ) maar mijn vriend vind Erperheide leuker. We gaan met onze zoon van 8 en dochtertje van 8 maanden. Qua type huisje zijn wij al tevreden met simpel dus gaat echt om wat een leuker park is voor de kinderen. Iemand die zijn ervaring wil delen

2. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

Jan 29, 2014
    2,251
    670
    113
    Wij gaan over 2 weken naar vossemeren met onze zoon van 8 en dochtertje van dan 6 maanden dus als we geweest zijn kan ik het je laten weten.

Maar mijn vriendin is in Vossemeren geweest en je hebt daar ook een strandje bij het meer dus als het mooi weer is, is dat lekker vertoeven denk ik. Maar mijn vriendin vond het een erg leuk park!

Erperheide ken ik niet.

3. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,866
    3,501
    113
    Met kinderen van jouw leeftijd zou ik voor de Vossemeren gaan. De piratenboot vindt je kind van 8 super. Verder is het zwembad ook avontuurlijker voor die van 8 jaar.

We zijn vorige week naar de Vossemeren geweest voor de tigste keer en in januari naar Erperheide.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,423
    447
    83
    Limburg
    Hier 2 weken terug bij erperheide geweest en hebben het super leuk gehad. Huisje was wel simpel maar de bedden waren prima en alles werkte gewoon en dat is het belangrijkste. Vossemeren nooit geweest.

5. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

Oct 12, 2015
    3,438
    1,423
    113
    Female
    Ik weet dat bij de Vossemeren er ook veel in de omgeving te zien en te doen is. Over de eperheide weet ik echt niets.

6. Sulley

Sulley Actief lid

Jun 16, 2016
    469
    289
    63
    Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Het is uiteindelijk de Erperheide geworden. We hebben onze zoon de 2 parken laten zien en die wilde graag hierheen. Ben heel benieuwd.

Zou je toch je ervaring willen laten weten Shinebright?

7. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Leuk, daar gaan jullie je echt niet vervelen. De binnenspeeltuin is erg leuk nog voor je oudste en het zwembad voor hem geweldig.
    Wij gaan over een maand voor de derde keer.
    Vossemeren lijkt ons ook erg leuk, maar is altijd een stukje duurder.

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    Belgiƫ
    In de buurt van erperheide heb je nog een grote speeltuin met mini kinderboerderij in Breugelhoeve, op ik gok een 3km van erperheide. Je kan daar ook wandeltochten doen met een tablet, een pony huren om mee te wandelen en fietsen huren.

In het centrum van Peer (3-4km) nog een binnenspeeltuin. Nog in Peer centrum: vanille&co (gigantisch lekker ijs :D ) tegenover erperheide heb je nog een bos waar je kan wandelen. Er is een route rondom erperheide met uitleg en speeltuigen van Pieter Brueghel (ook tof om te doen, is 1 a 2km wandelen in totaal denk ik en je kan gerust vertrekken vanuit erperheide, eerste speeltuig staat op 200m ongeveer, als je vanuit erperheide komt naar links gaat)

Geniet van jullie verblijf!

9. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

Sep 28, 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Erperheide heeft een super leuk ballenbad de baluba

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid