Ok, we zijn een beetje vroeg, want we willen pas volgend jaar naar Luxemburg. Dit jaar gaan we niet op vakantie. Welke camping is aan te raden? Wat we graag willen: - leuk voor kind van dan 3 - zwembad en speeltuin dus op orde en schoon - restaurant op campingterrein - supermarkt op campingterrein of anders in de buurt.
Camping Fuussekaul. Wij gaan er dit jaar in de zomer naartoe en met kerst. Ze hebben volop animatie voor kinderen.
Die zagen we inderdaad al voorbij komen en waren er erg enthousiast over! Maar als ik dan zoek naar recensies is het zo wisselend. Veel echt wel positief, vooral mensen met kinderen, maar ook vaak dat het restaurant niks is en dat veel dingen vies en verouderd zijn. Dus ik ging weer twijfelen.
camping birkelt in larochette. ik hou zelf niet van grootte campings maar deze is wel een van de mooiere campings in luxemburg. wij gaan altijd meer voor de kleine campings zonder veel faciliteiten. luxemburg heeft al vermaak genoeg. en super mooie natuur en bezienswaardigheden.
Bedankt voor je reactie! Die zag ik ook voorbij komen toen ik ging zoeken. Maar ook hier weer veel negatieve recensies over dat het verouderd en vies zou zijn. Wij willen trouwens juist wel veel faciliteiten en vinden het niet erg als het een grote camping is. Dafne is enigs kind, dus we moeten voor haar wel genoeg daar hebben. Maar ik hou deze ook in overweging.
in luxemburg heb je 4 grote campings de 2 die hier al staan. en dan heb je nog camping nommerlayen en camping schimmersmelz ofzo. camping plage bij beaufort is ook een leuke camping met een mooi zwembad erbij. kom al bijna 20 jaar in luxemburg. mijn schoonouders hebben er een stacaravan gehad. dus mocht je nog vragen hebben. stel ze gerust.
Tip, fuusekaul is nu in de aanbieding bij Groupon, Wij hebben er daar onze vakantie geboekt maar dan naar Frankrijk in een tent. De stacaravans zijn in de aanbieding voor 200 euro per week, meerdere codes te koop je kunt 3 codes kopen voor drie weken dan heb je drie weken voor 600 euro in een stacaravan, komt alleen nog 1.10 pp pn aan toeristen belasting bij en 24 euro reserverings kosten per keer dat je boekt, want dat is wel omslachtig je moet als je twee of drie codes koopt elke week apart boeken en betalen, wanneer je geboekt hebt en de datums sluiten aan dan word het wel als 1 vakantie gezien en hoef je maar 1 keer in en uit te checken en kun je gewoon in dezelfde tent of caravan blijven.
Excuus is zie net dat Groupon voor die camping alleen de tent aanbied voor 109 euro per week Sorry my bad
Wat ik altijd zo moeilijk vind, zijn die wisselende recensies. De 1 vindt het vies en oud, de ander fantastisch.