Wat een onzin. Net een nieuwe baan, sinds deze week echt begonnen.. Was aan mij verteld dat ik dus alleen maandag, dinsdag en zaterdag hoef te werken. Ik dacht nog, mooi, lekkere dagen, kan m'n vriend ook normaal uitrusten en met Emma zijn voor 3 ochtenden (werk als ontbijtmedewerker in hotel) Wordt ik net ineens gebeld.. ik denk, dat geluidje hoor ik nooit als mijn wekker gaat.. oh telefoon.. hmm Ja, dat ik vandaag ingeroosterd sta, dat ik moet werken.. Dat mogen ze dan wel even duidelijk maken :x Dat vind ik echt niet tof van ze en vooral niet in de eerste week, als ze het me hadden gevraagd had ik mezelf echt wel ingesteld om te komen, maar nu kom ik echt niet. Sowieso moet er iemand bij Emma blijven, en Dave heeft vandaag ook nog wat andere dingen te doen. Andere oppas hebben we niet. Grr ik vind dit echt niet leuk, sowieso waren er al problemen met de begintijden en dat gaf me al zo'n gevoel van, nou lekker dan, goed georganiseerd. Nou sorry, ff van me afschrijven hoor.
Als je vandaag of morgen bij je werk langsgaat (beter vandaag als morgen, neem je dochter gewoon mee zou ik zeggen) even goede duidelijke afspraken maken. Ook over als ze op het laatste moment wat willen wijzigen (wat is wel en. Niet haalbaar voor jou) daarmee voorkom je dat ze negatief naar jouw inzet/arbeidsetos gaan kijken
Ja is wel een idee geweest Poohbear. Ik heb uiteindelijk gebeld, gezegd dat ik niet kon komen, wel geprobeerd.. Nou ja ze waren iig blij dat ik het probeerde. Bleek dus dat iemand mij had ingeroosterd, en het niet te hebben gezegd tegen mij, dus geen goede communicatie geweest zo. Morgen moet ik sowieso wel, maar dat weet ik ook gewoon dus sta er dan gewoon om 6 uur. Heb sowieso een mail gestuurd naar een leidinggevende die mij heeft aangenomen dat ik dit raar vind, en of dit zo de bedoeling was etc.
Huh ik denk, mijn topic van een week geleden bovenaan?? haha Nee geen probleem gehad hoor, ik heb de man die mij had ingeroosterd ook nog niet eens ontmoet, maar vond het gewoon raar dat hij het niet heeft gezegd of iemand anders. Ze vonden het niet erg dat ik niet kwam, de receptie met wie ik aan de lijn was heb ik volgende dag ook ontmoet, en heeft netjes haar excuses aangeboden omdat ze best wel bot deed aan de telefoon.