Met een vel? Daar moet je toch haast wel doorheen schieten? Volgens mij pak ik zo 6 velletjes. Gaan heel wat rollen doorheen in de week, ik ga eens minderen, 3 velletjes ofzo.
Vouwen natuurlijk! Proppen is voor mannen O, die 'klacht' kreeg ik al van m'n moeder vroeger...: Kind, wat gebruik JIJ veel wc-papier! En ik gebruikte 'maar' 3 of 4 velletjes.. snap jij het?!
Ik ben een echte propper, haha! We zijn wel ver in de minderheid zie ik. Kom op proppers, laat je horen!
Hier ook vouwen vegen vouwen vegen En ik tel altijd 4 velletjes nooit een meer tenzij het tp erg dun is dan 6
Daar was eens een hele discussie over op de radio. De conclusie is dat je met proppen veel minder papier nodig hebt. Sindsdien prop ik
Rol het om de breedte van mn hand en dan als een pakketje van mn hand af halen en dan doe ik afgeven en dan nog 1x dubbel en nog een x vegen, en dan mag ie in het riool zwemmen.. Is het nog niet schoon doe ik het zelfde met een nieuw stuk☺️
Vroeger propte ik het altijd. Tegenwoordig vouw ik het (nog netjes ook ). Ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat zo veranderd is!
Hahahaha toen ik stemde dacht ik dat het over de was ging! 😆 Heel toevallig vroeg ik laatst aan manlief wat hij deed want had ergens gelezen/ gehoord of gezien dat mannen over het algemeen vouwen, en vrouwen proppen. Wij zijn dus gemiddeld hahaha!
Haha hier ook zo zuunig met wc papier wij doen ruim een week met 1 rol, zonder dat we er bewust mee bezig zijn. wij vouwen allebei. Bij een grote boodschap heb ik eigenlijk altijd genoeg aan 2 velletjes omdat mij grote boodschap nooit strepen na laat zeg maar Hebben wel 3-laags.
Vouwen??? Serieus ik wist niet dat mensen dit deden haha hier propje papier....Voel me nu best een vreemde eend.
Haha wat een heerlijk topic! Ook hier weer een vouwer, heel soms bij haast maak ik er vlug een propje van.
Geweldig 😂😂 Vouwen En ik hang wc-rollen altijd om bij iemand anders als ie (vind ik) verkeerd om hangt 😁