Proppen.. voor mijn gevoel veel schoner en kan ik ook wat meer kracht zetten zeg maar..zonder dat het er gelijk doorheen komt.. zuinig ben ik niet echt met papier.. nooit geweten dat ik tot een minderheid behoor
Ik wilde het in eerste instantie niet zeggen! haha Maar ik tel dus ook altijd de velletjes! En inderdaad: ook altijd 4! Tenzij het een grote boodschap is, dan 6! Best gek, als je bedenkt dat 5 toch echt m'n lievelingsgetal is En ik bovendien even getallen haat! Inderdaad een heerlijk topic om lekker bij te schaterlachen, zoals iemand anders al zei! LOL! O, laat me raden.. met de GOEDE kant naar voren?! Ofwel: de kant met het papiertje naar voren? Ik doe het zelfs thuis, als m'n man de wc-rol weer eens verkeerd aan om heeft opgehangen! whahaha
Haha dat is irritant hij ons. De klep is te zwaar en dan scheurt ie al na 1 velletje af. Dat is pas irritant. (Tijd voor een nieuwe poll?) Ot ik vouw
Vouwen. En voor de kleine eigenlijke lijd drie velletjes. Voor de grote boodschap zoveel ik nodig denk te hebben. Ik ben geen vouwer-vouwer
Ik vouw. Proppen vind ik echt heel naar, zeker met van dat goedkope grijze wcpapier, das soms echt scherp aan je onderkant!
Zo weer een extra propper erbij Ik heb wel eens geprobeerd te vouwen, maar dat vind ik dus echt 10x niets. Heb er ook geen geduld voor trouwens
ik prop ook.. heb ook het idee dat je dan veel meer&beter veegt.. & daarbij heb ik ook het geduld niet voor vouwen indeed, al doe ik het weleens op sommige momenten (maar dat is heeeeel zelden)
Heel lang geleden las in in dagblad Trouw een artikel van A.J. Klei (volgens mij leeft die niet eens meer) - die beweerde dat de orientatie van de WC-rol te maken had met of iemand gereformeerd of katholiek was. Weet niet meer welke kant nou bij wat hoorde.
heerlijk wc humor hahaha ( ik ben nogal makkelijk met wc humor, lig soms als een kind in een deuk van het lachen) ik vouwwww heb ik gemerkt , twee maal dubbel en dan sweeeep vegen maar ;-P
Ik ben er zojuist achter gekomen dat ik maar liefst 11 velletjes 3-laags toiletpapier gebruikte voor een plasbeurt. En ik pak altijd een soortgelijke hoeveelheid, maar had t gewoon nog nooit eerder geteld. Ik voel me nu een echte verspiller, want uit jullie posts had ik begrepen dat het makkelijk met 4 vellen kan!
Dit dus, alleen dan 1 x vouwen en navegen. Bij een grote boodschap gebruik ik altijd eerst 2x vochtig toiletpapier en dan met droog papier vegen, vouwen vegen. Plas is vegen, vouwen vegen klaar. (Ik ga nu ook de aankomende keer m'n velletjes tellen haha! )