Ik prop! Waarom? Dat weet ik eigenlijk niet. Mijn man is echter een fervente vouwer, iets wat mij vanmiddag nog opviel . Dus dit topic is zeer toevallig. (Oja, mijn man en ik kletsen met elkaar terwijl hij zit te poepen!)
Ik prop! Maar weet eigenlijk niet waarom te weinig geduld om te vouwen denk ik. En bij het eerstvolgende bezoek aan het toilet zal ik waarschijnlijk aan dit topic denken haha
Vouwen. Proppen? Geen van 2. Je pakt 1 velletje. Vouwt die 2x dan scheur je het hoekje met de vouw er af. Je legt het afgescheurde papiertje even appart en dam doe je het gewone papiertje weer open vouwen. Vervolgens doe je daar waar t gat is ontstaan het papiertje om je vinger en dan haal je je vinger tussen je billen Door en veeg je alles weg. Vervolgens pak je t papiertje en schuif je die van je vinger af en gooit uhm in de pot. Nu pak je t afgescheurde papiertje en maakt daarmee je nagel schoon. En voila, 1 schone kont en je vingers zijn schoon en je heb papier bespaart. ....... Wahaha just kidding. Nee ben een "propper" dus ik maak er geen een prop van en na 1x gebruik direct in de pot
Ahhhh baahhh neeeee.. ik doe juist de radio zo hard mogelijk en allee deuren dicht... wil geen geluiden horen.. mocht ik langs de wc moeten.. ga ik altijd erg hard zingen.... nee wil niets horen.. Ot : ik vouw.
Ik vouw leer t mn kinderen ook tijdens de grote of kleine boodschap heb je genoeg tijd om dat te doen
Geen last van hoor! Ik ben veel te slordig om het papier te vouwen, duurt ook veel te lang vind ik ik rits wat papier eraf, frummel het samen en afvegen maar. Ook bij nr 2 totaal geen problemen mee. Vochtig toiletpapier vouw ik dan wel weer op.. lekker tegenstrijdig haha
Ha ha, wat een leuke vraag! En zo te zien zijn de vouwers in de meerderheid... Dan behoor ik tot de minderheid! Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat vouwen ook een optie is, hihi. Ik maak zelf dus een prop, simpelweg omdat dat lekker snel gaat en niet het geduld heb om het rustig te vouwen. Het wordt toch doorgespoeld, dus waarom zou het netjes moeten zijn...
Hier komt manlief gezellig op de badkamer als ik de kinderen in bad doe of zelf onder de douche sta Tja, mannen zeker?