2 weken geleden nieuwe schuifpui laten plaatsen en toen bleek het glas niet groot genoeg 4 cm te kort. De monteur zei we plaatsen een spoed bestelling dat duurt 2 a 3 weken. Maar laten dat nog weten. We hoorden maar niets dus ik net gebeld duurt het 7 tot 12 weken. Nu ben ik echt boos de kou moet nog komen en ik voel nu al wind en tocht. Dat gaat toch niet als het echt koud wordt straks
Wat gek dat dat zo lang moet duren. Wij hadden een poosje terug hetzelfde, glas verkeerd ingemeten. Met 3 dagen was er een nieuwe passende ruit. Hebben ze een leverancier in Verwegistan? Maar in de kou zitten is echt niet fijn. Kun je er eventueel nog een gordijn voor hangen?
Geen idee ik ga morgen weer bellen vind het geen stijl en dit is geen spoedbestelling. Ja dat kan maar zit ik hele dagen in het donker
Kun je de ruimte niet dicht stoppen met opgerolde handdoeken in een vuilniszak? Of tapen met duck tape. Dan is de meeste wind weg... Hopelijk snel gemaakt voor jullie.
Ik snap het niet goed, denk ik. Nu staat er niks in? Of glas dat 4 cm te kort is? Als zij zo'n fout maken, verwacht je toch dat zij direct een voorlopige oplossing voorzien? Je kan toch ook geen 2 of 3 weken zonder glas in een raam? Heb je hen dan laten gaan zonder dat er een oplossing was? En waarom heb je 2 weken gewacht om te bellen als je niks hoorde? Je verwacht de dag erna toch een bericht dat het nieuwe glas besteld is en ze het dan of dan komen plaatsen? Ik zou er nu bovenop zitten en zeggen dat ze tot ten laatste donderdag hebben om een voorlopige oplossing te voorzien. En dan maar hopen dat het maar 7 weken duurt en geen 12 en dat de grote kou uitblijft.
Het te korte glas zit er nu in. Ze hadden gezegd dat we binnen 2 weken wat zouden horen dus vandaar nu gebeld. Maar ga morgen weer bellen
Dan moeten zij toch met een tijdelijke oplossing komen? Ik zou hier ook niet blij van worden. Je zit nu gewoon op de tocht min of meer, kan echt niet hoor. Hoop voor jullie dat het snel wordt opgelost.
Mijn man is glaszetter. Lijkt me heel vreemd dat ze je zo lang laten wachten. Moet absoluut niet kunnen. Ben wel benieuwd welke regio? Ze kunnen er anders toch tijdelijk nood glas in doen?
Ook noodglas moet passen. Ik zit in de gevelbouw en afhankelijk van het glastype lopen de levertijden inderdaad enorm op op het moment! Maar enkel glas (als nood), moet met een week te legere zijn
Hetzelfde.. een aantal van onze leveranciers geven al aan dat als we nu bestellen, we rekening moeten houden met begin 2020