ik ga u al een tijdje met mijn huidige vriend, en we zijn ook bezig met zwanger te worden, en hij wil ook trouwen. als wij op internet zitten zitten wij met onze laptop langs elkaar, en kun je dus ook dingen van elkaar zien, nu heb ik al een paar keer aan hem an gegeven dat ik het niet leuk vind als hij op sites zoals tagged,en meet your messenger steeds vrouwen toevoegd, en niet zomaar vrouwen nee met een sexie foto. nu heb ik hem gister gezegt stop daarmee en maak een keuze, je wil met mij trouwen en een kleintje maar je geeft wel reacties aan andere dames van met jou wil ik wel en beschuitje eten en met jou wil ik naar de sauna. ik zeg je zal nu moeten kiezen tussen hun of mij. en dit is je laatste kans, en nu kom ik er vandaag weer achter dat hij vanmorgen weer hetzelfde heeft gedaan. wat moet ik nu? ik hou van hem, maar niet wat hij met die dames doet. doen jullie mannen dat ook en wat moet ik ermee? wat zouden jullie doen? bij hem weggaan of het nog een keer duidelijk maken? even ook voor de duidelijjkheid ik zit niet op zijn computer je kunt gewoon kijken welke reacties hij naar anderen heeft verstuurd. even een verwarde en verdrietige XXX Gusam
Pfff ik zou sowieso zijn pc bekijken en kijken hoe erg het is, spreekt hij met ze af, voegt hij ze toe op msn. Ik ben helemaal niet gedient van zulke acties, maar een ander gaat daar makkelijker mee om. Tja liever op internet een beetje kijken dan echt naar de hoeren gaan. Praat er nog een x met hem over..
ik heb er al een paar keer met hem erover gesproken, en dan zegt hij dat hij dat niet meer zal doen, en dat hij voor mij kiest. maar toch verandert hij niets. XXX Gusam
och jee meid, dat is echt niet leuk nee, als jij aangeeft dat je dat niet kan waarderen, en terecht in mijn ogen, dan moet hij genoeg respect voor jou kunnen opbrengen om het ook te laten, doet hij dit niet, ja dan zeg je het zelf al, dan moet hij een keuze maken of jij moet het accepteren, maar dat lijkt me wel heeeel moeilijk om te accepteren. ik hoop dat ie op tijd wakker wordt!
Ik vind het een verschil zitten tussen kijken naar plaatjes of ook echt "praten" met vrouwen die oneerbare voorstellen doen en dat hij daarin meegaat, dat vind ik niet kunnen, je hebt een vrouw/vriendin en dan ga je niet in op zulke gesprekken.....ik vind dit een soort van vreemdgaan. Vreemdgaan houdt meer in dan alleen "de daad".
Ja mee eens. Vraag me af hoe hij zou reageren als jij ook zulke gesprekken zou aangaan op het internet.
He wijffie, ik zou stiekem die site blokkeren , ik denk dat bijna elke man wel eens naar vrouwen kijkt op internet, maar op die manier zou ik het ook niet leuk vinden hoor...mijn vriendje mag best naar foto's kijken, maar afspreken kost het hem zijn neus Sterkte mop!
ik zou echt voor mzelf kiezen meid. dus evenniet aan trouwen en kindjes denken. hij moet zich eerst maar es bewijzen. heel moeilijk voor jou. maar jij en een evt kindje verdienen toch het beste wat er is? sterkte ermee
Nou, dat hoeft mijn vriend zich niet in hoofd halen om zulke dingen tegen andere vrouwen te gaan zeggen. Kijken okay, ik heb ook heus mijn ogen niet in mijn broekzak zitten, maar persoonlijk, ik zou het echt niet pikken. En hem dat ook heeeel duidelijk maken. Maar wat zegt je vriend zelf? Liefs Marieke
hoi Gusam, Wat een verhaal zeg. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet zeggen, omdat ik niet goed begrijp wat hij allemaal doet. Ik zou idd ook eens op zijn pc gaan snuffelen om te kijken of hij echt contact heeft met andere vrouwen. Zo ja, dan kun je misschein beter je conclusies trekken. Want confronteren heeft blijkbaar (tot nu toe) geen effect gehad! Om antwoord te geven op je vraag: mijn vriend doet zoiets niet. groetjes en heel veel sterkte ermee, Lieke
Mijn vriend doet dit inderdaad ook niet. Ik zou net zoals door de meiden gezegd een beetje zijn computer uitpluizen. Succes ermee. Groetjes Elvira
Die zou bij mij best wel ruzie krijgen denk ik zo.... Jij bent zijn vrouwtje en als ie alleen al maar gedachtes heeft om eventueel af te spreken vind ik dat erg dom en raar. Wakker schudden of anders eens zeggen dat jij met een lekkere gespierde kerel hebt afgesproken kijken of ie dat wat witjes begint aan te lopen
hey gussam, Dit is een knap lastige situatie, wat rot voor je. Ik wil je alleen zeggen doe wat je hart je ingeeft, iedereen kan je adviezen geven, maar je moet het toch echt zelf uitvechten. Maak hem duidelijk (en doe dit ook serieus) dat je het niet waardeerd dat hij jou zo behandeld en meld hem ook dat hij moet kiezen tussen alle vrouwen op internet (straat) en jou. En kan dit niet een manier zijn voor hem om de mk te verwerken?! Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en mocht dit niet lukken denk dan aan jezelf en het toekomstige kindje en jah een kind heeft natuurlijk een vader nodig, maar er worden er genoeg groot en gezond zonder vader! Dikke kus nicole
Hee meis, Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Ik had een ex die ook op sites zat waar ik niet erg blij mee was. Je kan je dan echt rot voelen als je merkt dat ie het dan steeds weer doet. Dat is inderdaad vervelend Gusam Ik weet dat het bij ons op een gegeven moment niet meer werkte omdat hij er niet mee op wilde/kon houden want hij was er eigenlijk aan verslaafd. Kijken naar andere mensen doen we allemaal, maar het kan ook te ver gaan. Niet alleen hierom ging het fout hoor, maar het speelde wel mee. Mijn huidige vriend doet dit soort dingen gelukkig niet! Ik zou er ook niet tegen kunnen. Ik kan je helaas geen raad geven meid, alleen jij kan zelf beslissen wat de goede stap is. Sterkte ermee! Liefs, Shaula
nou zo als eerder reactie's vind plaatjes kijken heel anders dan chatten en mee afspreken , dat vind ik meer vreemd gaan hoor , waarom zoekt hij sexy vrouwen die naar sauna met hem willen : of afspreken , en helemaal als hij weet dat je het niet leuk vind , zou niet willen trouwen en kindtjes krijgen met z'n vent
tja ik zou eerst uitvinden of het bij die opmerkingen blijft. hij doet het in elk geval niet echt stiekem. en mijn man doet dit ook niet, we kennen die sites ook niet
Jeetje wat een vervelende situatie. Ik zou er sowieso voor zorgen dat je op het moment niet zwanger wordt. Als jullie relatie hierom dan stuk loopt is het kindje de dupe. Verder zou ik echt aandringen op een serieus gesprek want ik vind dit geen normaal gedrag als hij van jou houd, met jou wil trouwen en een kindje krijgen. Succes
Ik val meer over het feit dat hij zegt dat hij het niet meer zal doen en het (achter je rug om) toch doet. Hij liegt dus. Vind ik disrespectvol naar jou toe. Ik zou daar mijn conclusies uit trekken als ik jou was..
Ook ik kan je niet echt een advies zeggen. Maar wat ik in zo'n situatie zou doen, is het hem nog 1 keer heel duidelijk maken, en er ook een ultimatum aan stellen. Dat hij een bepaalde tijd krijgt om zich te bewijsen. Zo niet dan houd het op en houd hij blijkbaar niet genoeg van je. Nou is het toch nog een advies geworden. Ik zie dat het ook nog je vruchtbare dag is. Veel sterkte met alles en ik hoop dat je (jullie) eruit komen.
hoi hoi ik zou het dus helemaal anders doen ik zou zelf een account maken op tagged en dan alle leuke mannen toevoegen en hem pakken op zijn eigen spel ikzelf zit ook op tagged en ja er zijn mensen bij die geen grenzen hebben maar zolang je zelf een grens aan geeft en je daar ook aan houd zie ik het probleem niet op het liegen na dan want dat vind ik gewoon niet kunnen groetjes nathalie