Hoe onder de aandacht brengen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #1 kleintje88, 14 sep 2013
    Laatst bewerkt: 14 sep 2013
    Ik ben sinds deze week begonnen met het verkopen van speciale magneetsieraden..
    Ik heb nu ook een facebook pagina aangemaakt en een actie erop gezet dat als mensen liken en delen ze dan kans maken op een cadeaubon...
    Maar zijn er nog tips hoe ik het nog meer onder de aandacht kan brengen?
    Ik heb op MP al een berichtje geplaatst met de vraag naar mensen die gastvrouw willen zijn en willen profiteren van 10 % van de omzet waarvan zij zelf sieraden mogen uitzoeken..

Maar ik wil graag nog meer doen, is er nog iets wat ik nog meer kan doen? Ik kan nog geen advertentie in een lokaal krantje zetten ofzo omdat ik nog niet ben ingeschreven bij de KVK (wil eerst even kijken of het uberhaupt gaat lopen en alles wat ik nu verdien geef ik dan gewoon op als extra inkomsten)
    Of houd het nu een heel eind op? Wil ook niet zomaar op allerlei fora's enz mezelf gaan aanmelden en reclame maken, dat vind ik not done!

2. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Adverteren in een lokaal krantje zou ik niet doen. Dit brengt pas wat op als het meerdere malen gelezen wordt: En deze reclame is vrij prijzig.

Facebook is hier ideaal voor. Maak een bericht dat mensen moeten delen/liken.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    #3 kleintje88, 14 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2013
    Wij hebben hier een krant met een grote oplage in de hele gemeente (redelijk groot) en volgens mij wordt die wel aardig gelezen? Alleen wat ik al zei: dat gaat (nog) niet want ik heb nog geen KVK...

Op Facebook heb ik idd nu ook een actie gezet :)

Nog iets anders eventueel wat ik kan doen?
    Huis aan huis informatie folder mag je volgens mij ook niet zomaar verspreiden?

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Je kunt je op de 1 of andere manier zichtbaar maken op Google als je een eigen website hebt natuurlijk. Ik weet niet meer precies hoe het moest, maar ik heb het ook gedaan met mijn website. Je moet dan een aantal kernwoorden van je site opgeven. Als mensen via Google die of enkele woorden intypen komt je pagina erop te staan. In 1 week tijd had ik meer dan 5000 'hits'

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor je tip!
    Ik heb nog geen eigen site (over een paar maanden wel een webshop via het bedrijf waarvoor ik de producten verkoop) maar ik onthoud je tip :)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zijn er nog meer tips?
    Of misschien advertentiesites waar jullie goede ervaring mee hebben?

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Misschien in de winkel wat ophangen?

Deel Deze Pagina