Hoi, Wij hebben een offerte laten maken voor 4 rolluiken boven, screen voor en rolgordijnen binnen. Nu is dit voor het eerst en vraag me af is de prijs de prijs of kan en mag je daar nog op onderhandelen? Of is dat niet gamgbaar/aso Thx!
Alles valt te proberen toch? Maar ik zou sowieso een tweede en wellicht ook derde offerte opvragen. Het zijn behoorlijke uitgaven en dan kan je het in ieder geval vergelijken. Naast prijs kan je ook garantie en kwaliteit met elkaar vergelijken, wat ook niet onbelangrijk is.
Dit is de 2e die we idd aangevraagd hebben. De eerste had foto's van z'n werk gestuurd en dat zag er echt niet uit. Was 2000 euro en dat leek me zo weinig Heb ook geen idee wat gangbaar is zeg maar
Toevallig hebben wij ook net een rolluik gekocht, 180 x 90, electrische bediening en plaatsen voor 800 euro. Dus 2000 voor 4 is idd niet duur. Maar als t er niet uitziet verklaart dat een hoop.
Ik denk dat dat van de winkel af hangt en van de kwaliteit en service. Mijn schoonouders hebben een zaak die dit verkoopt en monteerd maar daar is de prijs wel de prijs. Ze hebben wel geregeld acties vanuit de merken. Daar is de prijs trouwens altijd incl inmeten en plaatsen. Het is dus duurder als een bouwmarkt enz want daar valt niet tegenop te boksen. Maar de kwaliteit is beste wat er is en de service net zo. 2000 is echt niks. Dat was ik al kwijt voor alleen mijn rolgordijnen.
Wij lieten meerdere dingen doen, elektrische rolluiken en ook luxaflex en een soort zonnescherm. Toen hebben we gevraagd om korting, en dat kregen we meteen, dus achteraf had er misschien nog wel meer afgekund
Wij hebben in ons vorige huis een zonnescherm en 3 rolluiken afgenomen bij de plaatselijke winkel, was een goede service en prijs ook prima. In dit huis hebben we wederom 3 rolluiken (niet heel groot) afgenomen, waren 1700 kwijt. Het hangt er natuurlijk vanaf wat de maten zijn, maar duur vind ik 2000 niet en als je het er ook niet uit vind zien zou ik lekker verder zoeken. Onderhandelen over de prijs kun je altijd proberen, hier is het niet gelukt in elk geval.
Maten hier voor rolluiken zijn 150×150 1x 170x150 2x Een screen van 3.00 bij 1.80 1x En 2x rolgordijn
Wij onderhandelen altijd, of proberen te onderhandelen, 9 op de 10 keer gaan ze daar ook wel in mee. Maar goed, ik zou alles wel eerst willen zien en als het er niet uitziet, dan is 2000 ook nog een hoop geld.
2000 euro voor wat je opnoemt vind ik heel goedkoop. In ons oogde huis hadden we 2 rolluiken. 1 van 2x1.50 en 1 van 1x1. Daar was de inkoop al 600. Daar moest dan ook nog op verdiend worden. Ik vraag me dan af wat voor motoren er dan in zitten voor die prijs en wat je aan service achteraf mag verwachten, bijv na een jaar dat er iets niet meer goed sluit krijg je dan weer een rekening of wordt het gewoon opgelost. In ons huidige huis hebben we nu eerst bij onze oudste op de slaapkamer een nieuw rolgordijn. Daar zit de prijs vooral in de stof die je wil. Die had veel goedkoper kunnen zijn, die was alleen al 450 euro, maar dan was de kamer er niet echt donker van geworden.
Ik heb 4 rolgordijnen haha waarvan 1 hele brede en allemaal af te doen met een nat doekje, warmtewerend, verduisterend enz.