https://caravantrekker.nl/ Voer hier even je gegevens in en kijk dan naar het gewicht van je vouwwagen.
Doen wij altijd, ideaal zo een grote koelkast en kost bijna niks (120 euro voor 3 weken ofzo) Wij hebben de mobicool in de dissel staan, daar zitten luchtgaten in. Ik heb allerlei bakken erin ( 1 voor alle beleg, 1 voor alle groentes etc) om logica te behouden erin anders krijg ik een error
Nu staan wij niet op heel toeristische bestemmingen, maar gaan komende zomer zeker informeren op de camping.
Donderdag gaan we onze vouwwagen ophalen en direct shoppen bij de wit. Of in ieder geval oriënteren.. Wat voor kasten hebben jullie om op te koken?
Ik kwam even neuzen in dit topic. We hebben een caravan dus heb eigenlijk niks te zoeken hier. Toch is het niet voor niks geweest. Goede tip van de ladekastjes. Wij hebben waarschijnlijk ruimte gebrek voor onze kleren dit jaar, nu met onze derde erbij. Dus waren al van plan om op zoek te gaan naar extra camping kastjes. Dit is wel een goedkopere oplossing en ook erg handig om de kleren van 1 van de kids in te doen.
Wij hebben standaard een nespresso apparaat in de caravan liggen. Ik en zonder koffie s'ochtend. Dat komt niet goed.
Wij hebben zoiets. https://www.obelink.nl/obelink-oslo-luxe-keuken.html?gclid=EAIaIQobChMIqKqnz_Ox9gIV6Y9oCR03xQWsEAQYAyABEgJ6B_D_BwE
Wij hebben ook een caravan en ben wel benieuwd waar je die lades zou willen neerzetten? Meer ruimte is altijd fijn
In de voortent was ons plan. En we willen daar de kleren van de oudste in doen, want zij gaat deze zomer voor het eerst in een tentje samen met haar nichtje.
Dan is dat zeker handig! Wij gebruiken geen voortent, dus daar had ik nog niet aan gedacht. En was al benieuwd waar jullie binnen nog plek over hadden, want dat gevoel heb ik zelden leuk en spannend in een tentje!
In onze caravan hebben wij ook zelden nog plek over. Nu dus al helemaal nu onze derde is geboren. Wij gebruiken eigenlijk altijd onze voortent en meestal ook nog onze luifel. Dit jaar sowieso omdat we waarschijnlijk de ingang van het bijzettentje onder onze voortent of luifel zetten. Inderdaad spannend. We zijn benieuwd hoe dat zal gaan. Ze kunnen in juni wel alvast oefenen, want dan gaan we met onze vriendengroep kamperen.
Vandaag onze malawi 2.0 royale voor de 1e keer opgezet. We maakten wat beginners fouten maar het opzetten viel ons niet tegen! Nu nog wat praktische dingen regelen voor we over 7 weken echt gaan kamperen. Wat voor jerrycan hebben jullie voor water? Of werk je niet met een jerrycan? Hebben jullie nog tips voor koelkast? Ik lees veel positieve reacties over een mobicool mb40.
Heerlijke wagen de malawi royale, wij zijn er heel blij mee. Wij hebben inderdaad de mobicool mb40. Prima koelbox. In de zomervakantie huren we altijd een koelkast ter plaatste. Qua jerrycan hebben wij deze. Volstaat prima wat ons betreft, wel wat onhandig meenemen
Wij hebben deze https://www.dewitschijndel.nl/comet-standaard-din-96-14l-jerrycan-met-schroefdop/. De slang van de waterpomp hangt erin, en ernaast staat een zwarte afvalwatertank.
Wij gaan over 2,5 week voor het eerst kamperen met onze Roadmaster Family S. Nog niet echt kunnen oefenen met opzetten dus vindt het best spannend om dit gelijk op de camping te gaan doen. Omdat de Roadmaster veel groter is dan onze Jamet hebben we nu ook een extra kastje voor opslag en we hebben een kapstok die je aan de tentstokken bevestigd, lijkt me wel handig in Nederland.
Daar staat ze hoor! Inc inrichten etc zijn we een krappe 3 uurtjes bezig geweest. Vindt ik nog acceptabel, hopelijk na een reis van 10 tot 14 uur (we hebben nog niet helemaal besloten waar we heen gaan) doen we het in 2 uur.