nee niet mijn keus... wordt het uitgesproken als draagaan. of op het engels... want dan lijkt het wel op dragon, betekent draak. (toch?)
Hoi eef25 Ik vind Dragan wel heel mooi. en dat komt om het feit mijn moeder is croatiés en Dragan komt heel veel voor daar. een vriend van mij die woont in croatie die heet ook zo. Veel liefs Sara
haha ik vind hem wel mooi!Maar hou er rekening mee dat kinderen namen verbasteren en dat hij later vast en zeker draak ofzo genoemd zal worden! liefs
Ik zou er ook niet voor kiezen. Ben zelf meer van de simpele Hollandse namen.... maar ja... wie ben ik? Groetjes Jelske
Ik ken een jongen die Dragan heet, hij is al een tijdje een bekende acteur aan het worden. Vind de naam wel apart.
Ik vind die naam niet zo leuk, maar als jullie hem mooi vinden dan moet je het gewoon doen hoor! Liefs Hummel.
Het gaat erom dat als jullie het mooi vinden, je het gewoon moet doen....niet iedereen vind Amanthis mooi maar dat interesseert mij dan weer niet
ik vind hem niet lelijk! in tegen deel! denk alleen dat het idd gauw dragon word dus draak en dar moet je even over nadenken denk ik....