Ik doe aan aqua-joggen en wil dit graag blijven doen maar ja.. als mijn gewone badpak te krap wordt o.i.d moet ik natuurlijk een dikke-buiken-pakje gaan kopen. Maar goed, welke van de 2? Iemand tips, ervaringen? En waar kan je leuke kopen? Ik ben bij prenatal geweest maar vond daar weinig keuze. Alvast bedankt!
Voor die paar keer dat ik ga zwemmen gebruik ik gewoon mijn normale tankini,zonde van het geld anders. Maar als je net als jij regelmatig in het zwembad te vinden ben dan is een positie badpak of tankini wel aan te raden. Ik raad in jouw geval dan wel een badpak aan ivm het aqua joggen. Een badpak blijft bij intensief bewegen toch beter op zijn plek zitten vind ik. Bij de Wehkamp stonden er toevallig ook een paar positie badpakken op. Weet niet of het je smaak is. Badpak - Damesmode - wehkamp.nl
Ik heb een zw.tankini van www.lingerievoortwee.nl. Niet heel goedkoop, maar beviel wel prima! Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel gezwommen. Wel rustig baantjes getrokken en niet fanatiek gehupst en gesprongen, dus wie weet is idd een badpak wel handiger...
Ik had mijn oude bikini weer uit de kast getrokken. Die paste nog prima bleek.. Maar dat zou ik bij nr 2 niet weer doen, met mijn zebraprint-buik met littekens (striemen&kijkoperatie)..
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga zeer waarschijnlijk voor de badpak. Morgen even wat bekijken en passen. Ik weet ook niet welke maat ik eigenlijk moet hebben dus daarom bestel ik het nog maar even niet via internet.
Ik heb een heel mooi badpak besteld van de C&A bij Wehkamp. Eigenlijk lijkt het net een tankini maar het is een badpak. Kan er ook niks omhoog schuiven.. En je hebt er nog een beetje een decollete in. haha ik was daar wel blij mee voel me anders helemaal zo'n kamerolifantje...
Ben zelf erg tevreden met mijn zwangerschapsbadpak. ga 1x per week peuterzwemmen met de oudtse en moet dan nogal wat spingen, huppen en natuurlijk aan het eind van de glijbaan In de loop van de zwangerschap ruim 2 cupmaten er weer bij, dus een bikine of tankini rekt voor mij gewoon niet genoeg mee. Niet erg modieus, maar heb gewoon het zwarte prenatal badpak.
Frannie, wat een leuke heb jij! Maar ik denk dat dat decollete voor mij niet zo handig is, jammer zeg. Ik moet af en toe ook best aan de bak.. (helaas niet van de glijbaan net als wannaBmum.. hij staat tijdens onze les niet aan hihi ) maar dan lijkt me dat toch niet zo handig.