nee weet het maar we zijn zo benieuwd... misschiem valt het mee, ben je je nu gewoon rot geschrokken..hoop het voor je!
Mora, ik vind het ook al heel spannend voor je en ben idd ook heel benieuwd. Doet me denken aan afgelopen oud/nieuw. Toen was ik ook overtijd en dacht: het kan toch niet En ik wou toen ook helemaal niet. Gelukkig (dacht ik toen) was het toch niet zo. Maar terwijl ik wachte dacht ik.... En als het nou wel zo zou zijn, zou dat nu echt zo erg zijn? Zou dan ook vast goed komen. 6 mnd later wou ik ineens toch maar weer wel. Er was waarschijnlijk toch iets in me wakker geworden toen de pil weggegooid en.... Meteen zwanger Nu denk ik YES Voor jou kan ik alleen maar zeggen, wat er ook gebeurt, alles gebeurt met een reden en komt vast allemaal wel goed. Maar..... TEST NU... wil het zo graag weten Succes
Ik zou denk ik precies hetzelfde hebben gedaan hoor, een pil is een pil toch? achteraf zou ik idd gaan bedenken dat het zo niet helemaal veilig is aangezien je eerst moet wennen aan de "nieuwe " pil.. Spannend!!
zo we gaan nu zo ffe de stad in en dan horen jullie het vanavond wel......... bedankt voor alle meedenkende en meelevende reacties meiden!
succes meid hier ook vrijdag te horen gekregen zwanger te zijn van een 3de kindje door de pil heen dus helaas is niks onmogelijk succes
ja zeker! ik denk dat mn cyclus gewoon een beetje in de war is... ik begin vanavond gewoon met een nieuwe strip en dan kijken of ik in de stopweek weer een menstuatie heb.... zal vast stress geweest zijn!