hahaha, ik moet er wel een beetje om lachen. Oooaaaammm, pil vergeten...hm ach ja, nou dan neem ik toch die van jou? Ibuprofen en paracetamol zijn beide pijnstillers, maar de werkzame stof is anders. Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent. Je had beter je pil gewoon weg kunnen laten 'ongesteld' kunnen worden en dan een nieuwe maand starten.
gelukig meid niet zwanger ik heb het ook wel eens gehad dat ik niet ongesteld was geworden in mijn stopweek ha gebeld en soms komt dat wel eens voor zit je daar in spanning haha
ja beetje dom inderdaad! Ik dacht er niet echt bij na.... we gingen lekker een dagje naar A'dam en ik dacht ach dan neem ik wel 2x een pil van haar in... Ik had ermee kunnen stoppen maar ik wilde niet net in dat weekend ongesteld worden dus nam ik ze in... heel erg onzorgvuldig en doe zoiets nooit weer! dan las ik eerder een stopweek in en begin daarna opnieuw.... Maar gelukkig is er niets aan de hand! geen derde babytje op komst hoor
Huh waarom? negatief is negatief toch.... de dag erna is hij echt niet ineens postief... o my god hou op hoor!
Nou, ik zou over een week nog een keer testen. Eerst goed over de datum laten gaan en dan testen. Dan weet je het zeker. Voor t zelfde geld ben je toch zwanger en dan zit je van die vieze hormonen te slikken.
Ik wil je niet bang maken ofzo maar als je van merk wisselt dan is dat wel risicovol. Daardoor ben ik wel zwanger geraakt. Dus als ik jou was zal ik het beetje in de gaten houden! Wijzig Ohhh ik ben mosterd na de maaltijd..
Hihi, ik zat even mee te lezen. Maar als jij de kruidvat 2 voor 5 euro heb gekocht. Is er sowieso toch geen plusje te bekennen?
Heb het 2 keer gehad dat ik 2 of 3 dagen mijn pil achter elkaar vergeten was en eigenlijk uit reactie slikte ik die pillen dan tegelijk. Is ook niet helemaal de bedoeling maar deed ik zonder erbij na te denken. Gelukkig nooit zwanger geraakt. Maar negatief is negatief en wordt idd niet ineens positief dus denk dat je lijf gewoon van slag is door die andere pil. Vrouwenlichaam is maar een raar iets natuurlijk
de kruitvat testen 2 voor 5 euro waren er niet meer dus heb 1 test gekocht van het kruitvatmerk en die geeft een plus of een min aan..... vandaar dus heb er ook geen meer.... ik ga ervan uit dat het loos alarm was... zag vanmorgen ook roze afscheiding dus het zal wel goed zitten denk ik dan toch?
Misschien even de HA bellen en de situatie uitleggen? En voor de zekerheid toch even een testje doen! Weet het niet zeker, maar volgens mij is de yasmin wat lichter dan de microgynon. ohh sorry, zie net dat je al getest hebt
@MOra als je nu al roze bloedverlies hebt en je zou zwanger zijn had je ook een posi test gehad....ik denk dat je nu gewoon ongi wordt! Begin je dan weer te slikken of wacht je af...als je nu begint zodra de ongi goed doorzet ben je ook gelijk weer goed veilig