Omdat ik niet weet wie erop moet aanspreken, doe ik het maar even zo. waarom is mijn eerste zin in vredesnaam verwijderd in mijn eerste post in het topic waarin TS deelt dat ze het vreselijk vind dat ze zich geen moeder voelt? Dat jullie de tekst aan hebben gepast, prima, maar die hele zin daarna nog eens weghalen vind ik een beetje teveel van het goede. Die post die was geplaatst is gewoon zwaar kwetsend voor TS en daar mag ik hopelijk toch ook iets over zeggen?? Alvast bedankt!
Maar daar zijn nog meer posts verwijderd volgens mij, want jullie reageerden nog op elkaar ook.. Wat vreemd dat dit niet vermeld wordt in het topic. Ik zat het nu nogmaals te lezen (had nog niet gereageerd), maar er zijn inderdaad delen weg..
Dat moeten ze dat zeggen. En er zaten idd een aantal posts tussen waarvan ik dacht ... nou, moet dat. Waar ik overigens verder niet op heb gereageerd. Maar mijn opmerking dat de poster boven mij een zeer nare opmerking maakte (een tekst die door beheer was aangepast, ik had een ander woord gebruikt), is gewoon helemaal verdwenen. Verwijder dan de post in kwestie waar ik op reageerde, want die is gewoon ronduit kwetsend
Die hele post van haar had beter gelijk verwijderd gekunt. Het voegt toch niets toe. Plus je bericht ziet er een beetje gek uit nu, met een quote bovenin waar je niet op reageert.
Zwaar kwetsend valt wel mee hoor. Is ook maar net hoe je het leest. Jouw reactie daarentegen was wel zwaar overdreven dus misschien hebben ze het daarom aangepast? Geen idee... Ik geloof ook dat ze mijn post niet kunnen verwijderen omdat deze door meerdere gequote wordt.
Mijn reactie is idd ook weg! Super vreemd en als ik soms zie wat hier voorbijkomt aan reacties!! Nu nemen we het op voor iemand die het zwaar heeft en dat zou dan zogenaamd niet op de juiste manier zijn, vreemd.
Nou, ik vind jouw post echt wel kwetsend. Het is maar net hoe je met mensen om wil gaan! Wat mij betreft hebben ze niet alles weggehaald, wat weggehaald had moeten worden.
Je hebt gelijk hoor Naar aanleiding van dit topic ben ik gaan zoeken naar wat voor verschrikkelijks jij dan wel niet gezegd zou hebben, wat zo 'zwaar kwetsend' was, maar ik vond het ook niet meer dan een duidelijke (andere!) mening..
Ik vond het ook wel meevallen hoe er gereageerd werd. Dat topic van dinsdag van die dame die zwanger was van haar getrouwde vriend die nog gewoon bij zijn gezin woonde was veel erger. Dat heb ik echt met open mond zitten lezen. Dat ging nergens meer over, wat een ordinaire scheldpartij. In het echte leven hadden deze zp-ers krabbend en haren trekkend over de grond gerold. Maar dat topic is volgens mij helemaal verwijderd. Als je dat gelezen hebt zeg je niet meer dat het op zp zo rustig en saai is.
De manier waarop je iets neerzet daar begint het natuurlijk mee. Schijnbaar ervaren meerdere mensen het wel als kwetsend.