Vraag aan beheer

Discussie in 'Over deze site' gestart door Flinstone, 5 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Misschien moet je eens een keer ophouden met alles op jouwzelf te betrekken.

Dit is onbegonnen werk, je doet namelijk niks met de feedback die je gegeven wordt.

2. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat denk je dat iedereen tegen mij zei toen ik 28 was en een miskraam kreeg? Joh meisje het komt nooit meer goed? Ik kreeg een arm en het was kut en klote en dat soort dingen. Maar er werden ook veel dingen gezegd joh je ziet het nu misschien niet, maar je bent nog jong en er zijn zoveel kansen nog voor je. Daar heb je op dat moment misschienhelemaal niks aan want het enige wat je wilt is dat je zwanger bent dus al die vage theorienwil je niet horen. Maar mensen zeggen dit soort dingen om je hoop te laten blijven houden.

3. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wat moet ikdan tegen haar zeggen. Benje al 31 en niet zwanger na ronde 4? Wow.

Nee natuurlijk niet, ik probeer haar wat moed in te praten.

4. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland

5. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    En niemand maar dan ook niemand kan letterlijk kwetsende dingen van mij citeren. Als ik ernaar vraag is het van ja lees maar zelf terug. Citeer dan letterlijk!

6. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Het lijkt hier wel de middelbare school waar iedereen hetzelfde meisje aan het pesten is... We zijn toch allemaal volwassen? Dan ga je toch niet gezamenlijk pagina's lang met zijn allen op 1 persoon lopen bashen? Dat is minstens net zo erg als waar de 'gepeste' zelf van beschuldigd wordt. Let it go, gedraag je respectvol en als een volwassene en negeer degene gewoon waar je je aan irriteert.

Maar goed, dat is mijn mening..

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.077
    17.035
    113
    @Beheer is van het zonnetje aan het genieten?:rolleyes:

8. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Citeer dan waar ik mensen kwets. Dat ik die meid van 31 een hart onder de riem probeer te steken en aan te geven dat ik snap wat ze doormaakt is dat dan slecht? Zeg ik daarmee joh jij moet niet zeiken want je hebt ontelbaar kansen maar ik daarentegen ben zo zielig want ik ben bijna bejaard. Nee ik probeer haar te helpen om los te laten en hoop te houden.

9. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Hier is het toch allemaal veels te mooi weer voor;).

Zolang mensen hierop blijven reageren, blijft dit doorgaan. Ik heb het ook geprobeerd, maar of ze snapt het probleem echt niet, of ze doet het erom. Welke het ook is, genieten van het weer, is beter voor de bloeddruk:):D

10. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Wauw, ik sla steil achterover hier...
    Ik heb de neiging om een glas wijn en een bak chips erbij te pakken oid. Maar dat zal ik maar niet doen, want dan krijg ik nooit een 'killerbody'...

Ik vind dit forumgedrag best wel bizarre vormen aannemen. Lijkt mij ook niet dat daar nog verandering in gaat komen.

11. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Is dit serieus...? Wat hilarisch dit zeg!
    Love you're humor @Betsy
    Mis hier en daar echt een like knop. Ik zal er een bak popcorn bij pakken!

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wauw, onbegrijpelijk.

Ik heb ooit eens een week een ban gekregen omdat ik een zelfgemaakt shirtje hier wilde verkopen en hun dachten dat ik daarmee mijn bedrijf wilde promoten, heb niet eens bedrijf maar goed..... @Lanalanalana krijgt met dit rare gedrag niet eens een ban? wauw.

Mag hopen dat je een troll bent. Je hebt in ieder geval een zieke geest.

13. Flinstone

Flinstone Niet meer actief

Zullen we gewoon stoppen met op haar te reageren, want we bereiken hier écht niets mee.
    Ze luistert niet en ze heeft in dit topic ondertussen al haar onderwerpen wel besproken, behalve het probleem zelf.
    Laten we hopen dat beheer nu eindelijk eens passende maatregelen gaat nemen.

14. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Zo wat een reacties allemaal, ben er even voor gaan zitten.
    Maar ik heb iemand gekwetst over eierstokken en donorzaad. Dat je dat zo even kon kopen of weet ik het wat.
    Oke niet heel slim want ik beb hier niet om mensen te kwetsen of de grond in te trappen. Dus mijn excuus daarvoor.
    Ik wens jullie allen veel liefde en geluk, en van mij mag dit topic gesloten worden ofzo, voordat mijn treffende zin nog 10 x herhaald word

15. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ok bedankt voor je excuus, ik waardeer het wel dat je dit zo scrijft want de rest trapt me momenteel alleen maar de grond in. En als ik jou gekwetst heb ook sorry daarvoor is ook niet mijn bedoeling geweest.

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Maar maak jij dan ook excuus voor jouw forumgedrag? Zoals in het topic over scheiden?
    Daar was je ook kwetsend. En toen de ts jou vroeg om niet meer te reageren ging je, heel respectloos, toch door.
    En dat soort dingen doe je vaker...eigenlijk altijd.

17. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Welk forum over scheiden? Wil je citeren?

18. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Je weet best welk topic ik bedoel. Dat van Aszz. Zoek haar topics maar op dan kom je vanzelf bij de goede. Het beheer heeft toen het topic nog moeten opschonen door jouw reacties.

En dat doe je steeds...topics vervuilen! En daar gaat dit topic dus over!! Niet alleen over jouw reactie over de mmm.

19. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik kan mij dat niet herinneren en het ook niet zo een twee drie terugvinden. Ik zal heus wel in diverse fora gepost hebben maar nooit om te spammen of iemand bewust te kwetsen. Mocht dat wel gebeuren dan bied ik daar uiteraard mijn excuus voor aan, maar dat scheidenforum zegt me niks nu.

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

Dat is al erg zat dat je het niet eens meer weet. Toen ben je namelijk óók al aangesproken door beheer, door TS en zoals al gezegd moest het topic zelfs opgeschoond worden door jou! Citeren wordt daardoor ook lastig want alles wat niet door de beugel kon is al weg gehaald door beheer. Zegt genoeg volgens mij....

Deel Deze Pagina