Lana, het gaat niet om de details. Het gaat om je gedrag in het algemeen. Je nagelt je vast in een topic en laat niet meer los. Alle reacties die er gegeven worden trek je naar je toe, maakt dat het over jou gaat en reageert vervolgens uit jouw belevingswereld. Je gebruikt extreme voorbeelden, en doet extreme uitspraken af als 'dat is toch gewoon mijn mening', en herhaalt herhaalt en herhaalt dan nog vele malen die uitspraak. Dit is al in meerdere topics gebeurd, en al meerdere keren hebben mensen je dit verteld maar je blijft het doen. Dat is waar mensen een probleem mee hebben.
Nee tuurlijk herrinner je je dat niet meer. Maar wellicht is het een idee om in je eigen berichtgeschiedenis te kijken? Alleen al het gezemel van vandaag moet je toch realiseren dat je het spoor een beetje bijster bent. Succes op een ander forum!
Ik zei het toch @Lanalanalana je kan beter psychologische hulp gaan zoeken. Denk dat jij daar heel veel baat bij zult hebben. En nee dat is niet gemeen bedoeld, ik meen het echt. Als je alles bij elkaar optelt, je topics, je reacties, het feit dat je niet eens weet dat je mensen hebt gekwetst, het niet willen luisteren naar adviezen en tips etc is dat gewoon de beste oplossing voor je. Word tijd dat je die Chinese muur voor je hoofd weg haalt.
toch triest dit soort opmerkingen maar goed er is shoon schip gemaakt en ik hoop dat jij het ook kunt latenrusten debaky
Jij vind mijn opmerking triest? Ik probeer je te helpen en advies te geven in je killer body topic, ik heb het continue in goede zin over je gezondheid en het enige wat je zegt is " tja ik wil het gewoon zo dus ja " sorry hoor, maar doe iets met de welgemeende adviezen en doe niet zo dom. En niet alleen ik maar vele met mij geven jou adviezen maar je wuift ze gewoon weg. Je hebt echt hulp nodig
Op dit moment zijn we (beheer) druk bezig probeert u het later nog eens. Over een paar uur als de zon minder warm is zijn we weer terug. Tot die tijd probeer het rustig te houden. Piep piep piep. Kom op dames laten we de negativiteit van deze persoon onze dag niet verpesten. We hebben allemaal toch wel wat beters te doen.
Joehoe! Ik was even met mijn kind op pad en wat een reacties weer zeg! Zullen er gewoon gaan negeren en het over iets leuks gaan hebben? Mijn nieuwe wasmachine en droger zijn vandaag bezorgd! Woehoe. Hoe blij kun je zijn, kreeg een rolberoerte toek mijn wasmachine van de week stuk ging...
HAHAHAHAHAHAHAH! Even voor de goede orde.. Ik denk dat lanalanalana er juist op doelt dat mensen lekker blijven reageren.. volgens mij haalt ze hier enorm veel voldoening uit. Zeker niks anders te doen in haar leventje. @Lanalanalana wat mij betrefd spoor jij van geen kant. Alle negatieve reacties die jij krijgt heb je verdiend omdat jij zo klakkeloos met kwetsende dingen smijt op dit forum naar andere dames toe. Grow up mens!
Pff nee.. gelukkig een lieve mama die mijn reddende engel was. Het was net wasdag, dus alle manden puilde uit. Gisteren gewassen EN gestreken terug gekregen. Halleluja... zooo lief!
@Lanalanalana ik vraag me af of je het echt niet door hebt maar vooruit. Wat je eigenlijk constant doet is het volgende (maar dan rondom zwangerschapsgerelateerde onderwerpen, die over het algemeen nog grvoeliger liggen). Ik overdrijf het nog een beetje extra zodat je het goed kunt zien, goed? Dit is namelijk wat mensen lezen als ze jou posts zien. "ik maak vleeseters niet belachelijk, ik ben alleen vegetarier. Als een ander graag lappen dood bloedend vlees van een schattig lammetje wil eten moet hij dat zelf weten. Het maakt mij niet uit of je allemaal kankerverwekkende stoffen in je lichaam wil stoppen waarmee je je kindje schade aan doet, maar IK doe het in ieder geval niet. Weet jij veel of je kindje misschien er wel mee vermoord of levenslang mee beschadigd, dat moet je helemaal zelf weten. Maar IK doe het niet, want ik wil een goede moeder zijn en die zouden dat niet doen, verder moet je het uiteraard helemaal zelf weten." Om vervolgens te zeggen dat je geen enkel idee hebt waarom mensen boos op je zijn, want "je zegt toch dat ze het zelf mogen weten? En je geeft alleen maar je mening, dat mag toch?" Nog eentje "Ik maak autorijders niet belachelijk, ik stap alleen zelf nooit in de auto. Zo'n levensgevaarlijk ongezond monster met gore uitlaatgassen is hartstikke ongezond voor je, maar dat mag je uiteraard helemaal zelf weten. Ik snap werkelijk waar niet waarom iemand OOIT zou kiezen zichzelf dat aan te doen, maar het is uiteraard je eigen keuze. Fietsen is veel gezonder, of lopen, en dat doe ik natuurlijk altijd want ik heb het beste met mijn kindje voor, maar als jij in de auto wil stappen is dat net zo goed hoor." Je zegt dat de ander het uiteraard helemaal zelf mag weten (en daarmee vind je dat je echt helemaal niks fout doet en ben je mega verontwaardigd dat anderen zo boos op je zijn), maar tussen de regels door zeg je constant dat de ander foute keuzes maakt en jij de goede, waarmee je mensen ontzettend beschuldigd van een slechte moeder zijn of wat het onderwerp dan is. Je weet zelf ook goed dat moeder zijn iets is wat gevoelig ligt, want iedereen wil het zo goed mogelijk doen. Daarmee is wat je doet als een rode lap op een stier en gewoon echt niet oke...
daar hoef je psychologisch echt niet gescreend voor te worden, weleens van cryos gehoord? Dat gaat hetzelfde als een bikini bij Zalando bestellen hoor,er wordt echtniet gekeken naar wie je bent hoe je sociale netwerk is of je een vog hebt etc.
In welk topic gebruik ik dan zulke superlatieven littlegirl. Ik snap je punt op zich wel maar het klopt gewoon niet. Ik zeg echt puur dat ik het niet doe bv parfum omdat ik denk dat het niet goed is. Ik schrijf niet zoiets als Dat jij parfum spuit en daarmee je kind kanker aandoetof in elk geval zwaar hersenletsel dat moet je zelf weten. Ook verlamming is hoogstwaarschijnlijk. Ik doe dat zelf niet. Iedereenmag hetzelf weten. Ik schrijf: Ik denk dat hetniet goed is voor het kind. En daarom doe ik het niet en daarnaast is pafrum ook geen prio. Als eenander daar anders over denkt moeten ze het zelf weten...