Zijn er mensen die ervaring hebben met het uitlaten van de romper met warm weer? Dat is wat luchtiger, maar ik vraag me af of de luier dan wel blijft zitten...
Hier eigenlijk altijd wel een romper aan... maar volgens mij kun je die best uit laten zonder dat de pamper afzakt Ze heeft er hier nu een aan met van die spaghettibandjes en daar overheen een t-shirtje. Hier loopt ze met zo'n weer ook regelmatig alleen in de romper, maar als je weg moet is dat niet zo handig misschien... (ook afhankelijk van de romper natuurlijk)
hier ook altijd een rompertje , met korte mouwen of mouwloos ofzo , t shirtje of kort jurkje overheen , en om weg te gaan een rokje en t shirtje
Tuurlijk blijft de luier wel zitten. Maar ik laat nu nog eerder kleding uit dan de romper. D. ligt nu ook alleen in een romper met spaghettibandjes in de box.
Ik laat dan ook de kleertjes uit. Maar ik wil wel een mooie romper! Ben al de hele middag aan het speuren op Internet, maar vind nergens leuke rompers! Heb nu een stapel witte met spaghettibandjes bij de hema gehaald...
Je hebt van die luchtige jurkjes met zo'n kort pofbroekje eronder. Zonder romper lijkt me dat heerlijk luchtig, dus dat ga ik proberen. @sweetbel: de Hema heeft in de filialen hele mooie gekleurde rompers met spagettibandjes.
Ga ik nog even bij een andere hema kijken. Hier alleen witte en hardroze, maar die waren uitverkocht. Is ook maar een mini hema!
Jeetje met dit weer een romper EN shirtje?!! Hier vandaag gewoon de hele dag in romper(witte, zonafstotend) En thuis romper uit en de luier blijft gewoon zitten hoor
die van de hema zijn leuk ja: Beetje regenboog idee als ze zo klein zijn zou ik ook alleen romper doen. Soms hebben ze bij Zeeman ook nog weleens romperjurkjes, érg schattig Onze jongste heeft nu geen romper aan, maar die is dus 1,5 jaar en dat is dus (vind ik) niet te vergelijken...
Ik heb gisteren bij de Zeeman hele leuke rompertjes met spaghettibandjes voor Mara gekocht. Ze worden per 2 verkocht voor 3,99. Ik heb een setje effen wit en paarse vlinders en een setje effen roze en gekleurde stipjes. Bij de hals zit een sierrandje van de stof geplooid. Erg leuk en niet duur! Die van de Hema zijn ook super. Ze heeft nu zo'n rompertje van vorig jaar aan in maat 62/68. Ze heeft normaal, met mouwen, maat 74/80 van de Hema rompertjes.
Hier vandaag alleen een rompertje aan, is echt niet te koud. Ik vind dat zelf makkelijker dan geen rompertje en wel broekje + t-shirtje.
Hier vandaag hooguit vanmorgen een rompertje aan, maar in bed alleen luier en hele dunne slaapzak! Hij heeft het zo gigantisch snel warm! Ook beneden gewoon in z'n luier, maar als ik hem dan z'n fles geef is nog z'n hele hoofd en nekje nat.. Pfff! Maar niet gek als het binnen zo'n 26 graden is
Hier een baby zonder romper en zonder luier hahaha lekker op er aankleed kussen in de tuin is warm zat
Hier vanmiddag ook lekker in de blote billen! Hij heeft lekker in z'n blote kontje in het zwembadje gezeten. Daarna in een romper met korte mouwen en een kort broekje, maar dat was vooral tegen het verbranden. Mijn zoontje kan goed tegen de warmte en blijft rustig in de hete zon zitten, dus dan als extra bescherming naast het insmeren met zonnebrand ook kleertjes aan. Gelukkig hield hij ook z'n petje op!
Op die leeftijd liet ik dochter nog vaak in alleen een romper liggen, vond ik veel makkelijker. En een luier blijft ook zitten zonder romper in principe kun je prima zonder.
Of een jurkje met een speciaal onderbroekje voor over de luier, zit vaak bij de zomerjurkjes. Hier vandaag een witte romper zonder mouwen, en voor naar buiten een jurkje erover.