toch maar weer naar de HA ???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

ik had een topic over bultjes geopend maar er regaeerd niemand meer ....
    jullie dachten ook warmte bultjes zoals ik , ben een paar dagen geleden bij de hap geweest en hij zei een teken van een virus . maar nu lijkt erger te worden ....
    kijk maar !
    wat zouden jullie doen ? nog een x terug ?

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik zou gaan. Beter 1 keer teveel dan 1 keer te weinig toch? Jij voelt je er ongerust over? Dan moet je gewoon gaan. Hij kan je dan gerust stellen dat het warmte bultjes zijn. Of juist aangeven dat het een virus is.

Volg je gevoel.

Succes!

3. Onje

Onje Niet meer actief

Ik zie niks?

Mijn zoontje heeft 4 a 5 dagen volledig onder de bultjes gezeten masr hij dronk en at goed, voldOende plasluisers normale ontlasting en geen koorts
    Zo erg als dat het was is er nu niks meer van te zien.

Maar ik zou niet vd meningen vd meiden hier uit gaan ( niet slecht bedoelt hoor!!) maar jouw eigen gevoel volgen!
    Je opent er 2 topics over en volgens mij voelt het dus niet goed dan zou ik lekker naar de huisarts gaan. Beter teveel dan te weinig hoor.

Succes

4. happymama

foto

Bijgevoegde bestanden:

5. happymama

de eerste is van een paar dagen terug en de 2e van nu

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Zo ziet de buik van mijn zoontje er ook uit (jouw 2e foto). Maar hij heeft eczeem....

Moet ik er wel bij zeggen dat het nu met dat warme weer erger is. Heb je het idee van dat hij er last van heeft?

Gewoon even bellen, en vragen of je het even mag komen laten zien! Succes!

7. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Zo zag mijn dochter er ook uit gisteren, volgens mij zijn het warmtebultjes. Bij haar zijn ze nu al weer bijna weg. Maar zij is bijna 3, als je je ongerust maakt kun je misschien beter even naar de ha.

8. happymama

hij huilt meer en slaapt slecht maarja dat kan ook weer door de warmte komen he . ga toch maar ff bellen

9. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Vervelend he maar gewoon bellen beter een keer te veel ls te weinig. Hier zat kleine man afgelopen weken ook onder de vlekjes/pukkeltjes. Maar had er geen last van in de vorm van jeuk en het is ook weer weggetrokken heeft wel even geduurd.

groetjes kim

10. happymama

vanmiddag half 4 erheen !!!!

11. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    goed zo! Ben benieuwd wat het is!

12. happymama

ik ook warmte bultjes lijken mij minder erg hoor en aangezien ze bij de hap van de week ook zeiden een virus , en dat t nu erger word vind ik toch raar

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Kan ook gewoon een kinder/vlekjes ziekte zijn.
    Ziet er een beetje uit als bij mijn zoontje.
    Die had de zesde ziekte met 6mnd.

14. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje kreeg vorige week ook van die kleine vlekjes/ bultjes. Alleen op zijn rug en buik/borst. Het werd steeds erger, hij was ook wat meer mopperig als normaal. maar ja, dat gemopper kan ook de leeftijd zijn dus verder niks mee gedaan, dacht aan allergie. Nu kreeg hij er woensdag ook koorts bij (39.9) en hij was er gisteren ook echt ziek van, slecht eten en drinken. Naar de huisarts geweest en hij bleek ook onstoken amandelen te hebben, hij heeft nu een antibiotica kuurtje en het gaat al iets beter. Al is het een strijd om de antibiotica erin te krijgen ;)

Succes met je kindje, ik hoop dat het meevalt bij jou.

15. happymama

hij krijgt t nu ook in zn nek en op zn armpjes
    huilen doet ie al een week heel veel terwijl t normaal een heel tevreden mannetje is

16. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    en??? Wat was het?

17. happymama

hij dacht 5e of 6e ziekte

18. happymama

Germ , kom ik thuis van me werk staat ie echt werkelijk helemaal onder . Z'n gezicht, rug, armen en zelfs onder z'n voetjes ! De eerste 3 dagen was t alleen z'n buikje . Hij lijkt er geen last van te hebben maar vind t toch wel heel erg zielig

19. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    agjee wat zielig.

Hopelijk knapt ie snel op.

xx