wat denken jullie

Discussion in 'Zwanger worden' started by bakkers, Sep 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bakkers

bakkers Lid

Aug 26, 2009
    43
    0
    0
    Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, kunnen jullie eens kijken naar het volgende. Ik ben normaal heel regelmatig ongesteld en had dit ook moeten worden op de 29e. Omdat ik vroeg buikkrampen had heb ik op 21-8 een ovulatie test gedaan, deze was positief. Verder op:
    23-8 wat bruine afscheiding,
    24-8 veel bruine afscheiding, helder rood nog niet.
    25-8 veel bruine rommel verloren, beetje rood maar wel errug donker.
    26-8 alleen bij het afvegen donkere rommel voor de rest nog steeds niet rood. een test gedaan, en negatief.
    29-8 9 NOD dag)test weer negatief. ook nog een heel klein beetje afscheiding. eigenlijk te veel om op te noemen.
    30-8 beetje buikpijn
    1-9 vanochtend een test gedaan van cb ook negatief, deze kon je vier dagen voor nod doen.

Moet ik dit nu zien als mijn ongesteldheid of moet ik maandag ( tien dagen later dan NOD) weer een test doen. Ben nu namelijk een goeie sponsor van die testen!:)

Graag jullie mening, (sorry voor het taal gebruik:(

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Ik weet niet welk taalgebruik jij bedoel ;).

Ik zou het eigenlijk niet weten. Als je het nog een week afwacht. Ik vind het namelijk zo raar dat ovulatietest positief was en je daarna bruine vloed kreeg. Dat zou dan toch inhouden dat je nu pas over 2 weken je NOD zou krijgen of niet.

Maar het zou eventueel ook kunnen dat het gewoon je NOD was. Een vrouwenlichaam zit raar in elkaar.

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Ik vind het raar dat je een positieve ovu-test hebt en dan 2 dagen daarna al bruine afscheiding hebt.
    Ik zou bruinverlies niet als menstruatie rekenen, wacht tot het rode bloedverlies komt.
    In ieder geval succes!

4. bakkers

bakkers Lid

Aug 26, 2009
    43
    0
    0
    dank jullie wel voor de reacties. Ziet er niet anders op dan maandag een test te gaan doen. Maar ik ben bang dat ik weer teleurgesteld wordt.

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Als je een test gaat doen, zou ik dat met een andere test doen. Van kruidvat bijv.

6. bakkers

bakkers Lid

Aug 26, 2009
    43
    0
    0
    @mamaT zal ik doen. Ik hoop dat ik dan net zulk positief nieuws als jou krijg, maar denk het niet hoor

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Als je de 21ste een positieve ovulatietest had, had je w.s. pas de 22ste je eisprong. Pas 14 dagen na je eisprong is je nod. Dan zou je NOD op 5 september zijn. Vandaag dus.

Bruin verlies paar dagen na ei, zou innesteling of een eisprong bloeding kunnen betekenen.

Ik zou morgen een test wagen. De vorige testen waren volgens mij nog te vroeg.
    Succes!

8. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

Nov 7, 2008
    688
    0
    0
    het eerste waaraan ik moet denken is een innesteling. dat omdat je alleen bruin verlies heb gehad en als dit je menstriatie was had je ook rood bloed verloren.
    maar weet zo even niet meer wanneer je een innesteling eigenlijk precies zou moeten hebben :)

maar zal voor je duimen hoor!;) voor een posi test

9. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Wat raar dat je gelijk na je eisprong bruinverlies kreeg en nu nog niet ongesteld bent maar ook niet positief test! Je zou toch zeggen dat het hoe dan ook een kant uit moet gaan? Heb je het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn? Of denk je dat het iets anders is?

Succes met testen, ik hoop voor je dat t deze maand raak is!

10. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    1,409
    0
    0
    Ik ga helemaal met Maranka mee!

Share This Page