Een half jaar geleden ben ik met mijn zoontje naar een andere stad verhuisd om bij mijn nieuwe vriend in te trekken. Voor mijn werk ben ik overgeplaatst naar een andere vestiging. Alles leuk en aardig zou je zeggen... Het ging ook wel goed, maar de laatste tijd ( lees ong. 2 maanden) gaat t niet zo goed meer. Het werk bevalt me niet meer, voel me er niet echt thuis, mis mij vriendinnen en familie. Ik merk dat ik een emotioneel wrak aan t worden ben, kan huilen om de meest onzinnige dingen, ik raak snel geïrriteerd, heb erg weinig geduld, heb al weken last van hoofdpijn en spierpijn, vooral in m'n nek en schouders. Ik ben verder gelukkig met m'n vriend, mijn zoontje en hij kunnen ook goed samen, dat is gelukkig geen probleem. Het probleem ligt echt bij mij. Ik baal er gewoon van dat ik mezelf niet meer lijk te kennen, ik ben zo veranderd, en het is niet fair tegen over mijn vriend en mijn zoontje, want zij kunnen er beide niks aan doen!!!!
Hoi, Vaak is er bij de huisarts ook een maatschappelijk werker betrokken. Mogelijk helpt het je om daar eens mee te praten!
Ik heb vanmiddag een afspraak bij de fysio om de boel ff los te maken en morgenochtend afspraak bij de huisarts...
Heimwee. Dat is het ik. Daar kan je .je ook down door voelen. Eat afspreken met fam vrienden als ke er tijd voor hebt.
Ik moet om de week de kleine naar z'n vader brengen en halen, dus dan plak ik er altijd een bezoek aan vast. En ik ga ook vaak in het weekend als de kleine gewoon bij mij is, die kant op. Vaker lukt helaas niet.
Ik ken het, ik heb mijn geboorteland achter me gelaten. Het wordt beter, het duurt alleen even Ik ben hier nu een jaar, en ik heb bijna het idee van "kijk, het gaat al beter!" Stop je emoties niet weg, maar praat erover. Vertel je vriend dat je je soms eenzaam voelt of whatever je voelt. Mensen zijn kudde dieren en hebben dus anderen nodig. (Bijvoorkeur hun eigen vertrouwde kudde. aka. Familie) Heel goed van je dat je met je HA gaat praten. Ik hoop dat het snel beter zal gaan met je! knuffel!
Een goede vriendin van me heeft hetzelfde gehad: voor de liefde verhuisd naar een regio waar ze verder geen binding mee had. Diepongelukkig was ze. Haar vriend (nu man) heeft ervoor gekozen om zijn baan op te zeggen en te verhuizen naar haar regio. Haar man had ook geen speciale binding met die regio namelijk, op werk na.