Hallo Je hoort zoveel verschillen. Ik heb 5000 pregnyl gehad nu 10 dagen geleden. Wanneer is 5000 pregnyl nou echt uit je lichaam? Alvast bedankt
Ik weet niet beter dan ongeveer 10 dagen Pregnyl halveert met de dag dus na 10 dagen zit er bijna niets meer in je lichaam Alhoewel ik op 10 dagen na pregnyl nog wel positief teste
Ik test ook positief 10 dagen na. Dus het kan nog steeds van de pregnyl zijn. Oke dan weet ik genoeg. En wacht het gewoon af welke kant het op gaat. Bedankt
Pregnyl 5000 is er rond dag 5a 6 uit. 10.000op dag 10. Ligt er net aan hoe snel je lichaam het oplost.
Ja op dag 10 na pregnyl een licht streepje, 2 dagen later was er niets meer te zien Ik hoop voor jou dat het streepje woensdag donkerder zal zijn
Ik heb ooit 10.000 gebruikt en later nog eens 5000. En toen had ik 10 dagen na pregnyl ook een lichte zwangerschaps test. Toen bleek ik wel zwanger. Nu heb 5000 gehad en weer op dag 10 hetzelfde. Kan me bijna niet voorstellen dat het nog van de pregnyl komt. Natuurlijk is het allemaal nog afwachten. Hoop natuurlijk dat het goed nieuws betekent.
Tuurlijk is het spannend meid. Ik heb 2 jaar lang pregnyl 10000 gehad en dat was op dag 8 al uit mijn systeem. 5000 blijft niet zolang erin hoor. Ik hou je in de gaten meid
Hoe weet je zeker dat het pregnyl was dan? Ik heb ook wel bloed geprikt altijd dag 10 en dan had ik geen HCG meer in het bloed. En toen ik een keer een licht positieve test had met dag 10. Konden ze in het bloed zien dat ik wel zwanger was. Enkele dagen later kreeg ik te horen dat het niet goed ging dit haalden ze ook uit het bloed. De laatste zwangerschap heb ik dus 10.000 + 5000 pregnyl gehad en was de test dag 10 licht positief en toen bleek ik wel zwanger. Helaas prikken ze nu geen bloed meer zullen wel bezuinigingen zijn. Dit vond ik op internet: Pregnyl halveert ongeveer elke 24 uur,soms sneller, soms langzamer. Een zwangerschapstest geeft positief aan bij 30 of meer. Hier even een schema'tje van de afname van 5000 eh. Dag 1 5000 Dag 2 2500 Dag3 1250 Dag4 625 Dag5 312.5 Dag6 156.25 Dag7 78.125 Dag8 39.0625 Dag9 19.53125 Dus dag 8/9 na Pregnyl moet alles wel uit je lichaam zijn. Dit schema heb ik altijd erg veel aan gehad. Dan zou je denken dat het wel uit het lichaam is.
Ilya succes. Officieel halveert hij elke dag.maar iedereen reageert anders. hoorde vandaag iemand die met hcg waarde van 3 al posi testte op een kv test.... Het tabelletje dag 0 » 5000 Dag 1 » 2500 Dag 2 » 1250 Dag 3 » 625 Dag 4 » 312,5 Dag 5 » 156,25 Dag 6 » 78,13 Dag 7 » 39,06 Dag 8 » 19,53 Dag 9 » 9,76 Dag 10» 4,88 Dag 11» 2,44 Waarom laat jij je hcg niet gewoon prikken vandaag en woensdag? Ben je meteen vd onzekerheid af! Duim voor je!
Haha gelijk gepost.... Stom dat ze niet ptikken? Ik doe altijd een test rond de 10 dagen. volgens mij wassie bij mij omowit na 9 dgn. maar iedereen reageert anders... misschien een idee voor de volgende x? Hopen natuurlijk dat die niet komt...
Ja zag het ook geweldig. Maar bloed prikken doen ze niet meer helaas. Dus zal gewoon af moeten wachten. Kan natuurlijk nog alle kanten op gaan. Er is in ieder geval wel iets gaande voor mijn gevoel. En mijn man zegt het ook. Maar goed heb al eerder 2 miskramen gehad dus ben heel voorzichtig.
Ilja Ik weet dat omdat ik ook heb bloedgeprikt... anders zal ik elke maand zwanger geweest zijn..?! Maar het is en blijft spannend met pregnyl en te vroeg testen.. Ik hoop dat je over een paar dagen een mooie knaller hebt! xxxx
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/307669-alleen-voor-de-vroegtesters-onder-foei-zwangerschapstesten-pregnyl.html misschien heb je hier wat aan?
in de gebruiksaanwijzing staat dat het tot dag 10 nog van de pregnyl kan zijn. Ik heb toevallig vanmorgen ter ondersteuning na tp 5000 gezet. Vorige keer had ik bij dag 8 nog echt een knaltest, dus het is zeker niet zo dat het er dan al uit is. Ik breek hcg heel langzaam af, ervaringen van mijn miskramen. Waar een ander het hcg bij 4 weken kwijt was duurde het bij mij toch echt 8 weken voor het onder de waarde 5 stond. Wat ik wil zeggen dat het per persoons anders is en dat het op dag 10 nog een twijfel kan zijn. Nu gewoon doortesten en kijken of ze donkerder worden, zo ja dan weet je echt zeker dat je zwanger kan bent.