Een nieuw topic want in mijn oude topic had ik t per ongeluk alleen over Iphone (ben er nu achter dat dat maar 1 merk is ) Dus: Ik wil van mijn oude mobiel af en ben op zoek naar een Smartphone met abonnement. Nou heb ik ontdekt dat ik blijkbaar nog aan Telfort vastzit; contract loopt nog een jaar. Zou ik m kunnen veranderen? Welke Smartphone zijn jullie enthousiast over en is t beter een Smartphone los te kopen met een sim-only abo erbij of alles in 1 te doen?
Volgens mij als je contract nog een jaar loopt kun je dat niet veranderen. ?? Ik heb een samsung galaxy S2, die kan ik je wel aanraden! Wat is dat ding snel met alles, heerlijk!
Je kan je abonnement afkopen maar dan betaal je alle maanden die je nog moet plus een boete omdat je je contractbreuk pleegt op dat moment. Een beetje telecom winkel die telfort verkoopt kan je vertellen precies vertellen hoeveel dit is... Telfort zet dit namelijk zichtbaar in hun dealer systeem.
Maar goed als je niet gaat afkopen en je de volgende optie's: - telefoon los kopen en een internetabonnement bij je huidige abonnement plakken zodat je alle functie's op de nieuwe telefoon kan gebruiken en na een jaar je abonnement omzetten naar sim only - Een nieuw abonnement afsluiten icm een toestel Wat de voordeligste optie is ligt er wel aan wat voor toestel je wil.. Heeft deze namelijk een waarde boven de +/- 450 euro is het vaak het voordeligst om een nieuw abonnement icm een toestel te nemen al denken veel mensen daar anders over... Als je het doorrekend over 2 jaar maakt het vaak niets uit of is het zelfs goedkoper!!!
Ik wil niet persé bij Telfort weg, maar dacht dat ze mijn contract dan misschien kunnen omzetten of zou dat niet kunnen?
Ik heb een los toestel gekocht, HTC Desire S. Was even vogelen met de instellingen maar alles werkt inmiddels.. Mijn oude foon was kapot (had mijn dochter mee gegooid) en mijn abbo loopt nog tm januari. Had gebeld maar ze kunnen niet eerder veranderen en de internettarieven gaan dan omhoog en ik kan nu dus mijn abbo gewoon door laten lopen met de oude tarieven..